مدیران خودروعصر اعتبار

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس خبر داد:

برنامه‌های اسلامی نشانگر عدالت محوری در عرصه راه و شهرسازی است

عصر ساختمان- یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: دکتر اسلامی از نیرو های شاخص و انقلابی و از مدیران جهادی کشور هستند.

برنامه‌های اسلامی نشانگر عدالت محوری در عرصه راه و شهرسازی است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمد علی پورمختار در جلسه علنی نوبت شب امروز (شنبه) در موافقت با رای اعتماد به محمد اسلامی، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بیان کرد: با نگرش به اینکه اعتقاد دارم در این شرایط حساس که دشمن خونی ما برای اعمال تحریم‌های بیشتر در حال آماده شدن است ما هم باید با همدلی آماده شویم تا تمام توطئه‌های آمریکا را خنثی کنیم. امیدوارم با رای مثبت به وزرا بتوانیم به دولت کمک کنیم.

    وی در ادامه گفت: مجلس با هیچکس عقد اخوت نبسته و براساس برنامه‌هایی که وزرا پیشنهادی دارند و وظایفی که دارند مجلس نظارت خواهد کرد و اگر نیاز باشد استیضاح نیز خواهد کرد. اصل مبارزه با فساد باید در دستور کار وزرا باشد. بعضا وزرا در برنامه پیشنهادی به آن اشاره می کنند ولی آن را عملیاتی نمی‌کنند. هم وزرا باید به استفاده از نیروهای متخصص برای پیشبرد کارها توجه داشته باشند.

    نماینده مردم کبودر آهنگ در مجلس ادامه داد: دکتر اسلامی از نیروهای شاخص و انقلابی و از مدیران جهادی کشور هستند. بیش از 36 سال در حوزه‌های مختلف سابقه دارند و با حدود 26 مسئولیت در بخش‌های مختلف و مدیریت‌های کلان، شناخت و آگاهی کامل از حوزه راه و شهرسازی دارند. نگاه حزبی و جناحی نیز در اینجا وجود ندارد. مطمئنا با عنایت به سوابق ایشان و شناخت ایشان در حوزه حمل و نقل و دریا می‌توانند از مجلس رای اعتماد کسب کنند. نگاهی به سوابق ایشان و تقدیرهای متعددی که از سوی مقام معطم رهبری و وزرا و مسئولان دفاعی در دوره‌های مختلف نشان دهنده توانایی ایشان است.

    پورمختار تصریح کرد: برنامه‌های ایشان نشانگر عدالت محوری در عرصه راه‌های شهری و روستایی است که ان شالله آن را عملیاتی خواهند کرد. اصلاح فرآیندهایی که بحث اصلی ما است که اگر اینها اصلاح شود کار به طور روتین انجام می‌شود در برنامه‌های ایشان است. بحث تحقیقات و نوآوری یکی از برنامه‌های ایشان است که امیدواریم بتوانند در حوزه‌های مختلف این وزارتخانه بتوانند آن را اجرایی کنند.

    وی خاطر نشان کرد: موضوع مسکن که در برنامه‌های ایشان است و توجه به مسکن مهر از مطالبات ما است. مسکن مهر مسکن مزخرفی نیست بلکه مسکن نیازمندان و فقرا است. مشکلات فراوانی که در حوزه حمل و نقل داشتیم و آقایان قبلا قول دادند ولی عمل نکردند، در دستور کار آقای اسلامی است.

    پورمختار خاطر نشان کرد: نگاه به سوابق ایشان در هواپیمایی و ساخت هواپیما و مدیریت این حوزه و فعالیت ایشان در بنیاد مستضعفان و هم چنین فعالیت به عنوان یک استاندار فعال از کارنامه درخشان ایشان است. در حوزه پدافند عیر عامل که مادر کشور به این بخش نیاز داریم و نیازمند تقویت آن هستیم ایشان فعالیت داشته است.

    وی افزود: توجه به نظام مهندسی ساختمان که یکی از معضلاتی است که در دوره آقای آخوندی حل نشده باقی مانده است ایشان حتما مورد توجه قرار خواهد داد. توجه به بافت‌های فرسوده که یکی از آسیب‌های جدی در شهرهای بزرگ مثل تهران و سایر شهرهاست قول دادند برنامه‌های عملیاتی داشته باشند.

    پورمختار در ادامه اظهارکرد: توجه به ریل که یکی از روش‌های مهم و کاربردی حمل و نقل بار و مسافر است در برنامه دکتر اسلامی ملاحظه می شود که امیدواریم با سابقه قوی مدیریت جهادی این بخش در اولویت قرار دهد و با کمک سایر بخش های دولت بتواند آن را اجرایی کند. از برنامه های دیگر ایشان توجه ویژه به راه‌های روستایی است. راه‌های روستایی ما در همه استان‌ها نیازمند یک توجه جدی و دقیق هستند که ان شاءالله با همت دکتر اسلامی وضعیت آن بهبود خواهد یافت.

    وی در پایان گفت: آنچه را که همه نمایندگان می خواهند از نظر من همه وزرا پیشنهادی دارند. آقای اسلامی نیز مدیری جهادی هستند و از نیروهای متدین نیز استفاده خواهند کرد. ان شاءالله ما بتوانیم با رای بالا به ایشان به حوزه راه و شهرسازی کمک کنیم. ان شاءالله با فرماندهی رئیس جمهور نیز همه وزرا بتوانند به خوبی وظایف خود را اجرایی کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو