مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت پل تخریب شده نوشهر بر اثر سیل تا پایان سال

عصر ساختمان- فرماندار نوشهرگفت: پل تخریب شده کمربندی نوشهر که بر اثر سیل دچار خسارت شده بود گفت: هم اکنون پیمانکار سازنده این پل انتخاب و کارگاه آن هم تجهیز شده است و طبق وعده های داده شده قرار است این پل تا پایان امسال ساخته شود.

ساخت پل تخریب شده نوشهر بر اثر سیل تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، «عبدالصمد صفرنژاد» در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر با تاکید بر نظارت مدیران دستگاه‌ها بر اجرای پروژه‌ها اظهار کرد: نظارت مدیران بر پروژه‌های نیمه تمام باید بیش از این باشد.

    وی با اشاره به تاخیر در اجرای راه دسترسی نوشهر به کجور که از سال 88 کلید خورد و همچنان مشکلات زیست محیطی دارد، افزود: از آنجایی که آن زمان نام پروژه را اجرای راه دسترسی گذاشته بودند به لحاظ زیست محیطی اجازه اجرا داده نشد اما این پروژه با نام بهسازی راه است و قرار شد با پیگیری‌های نماینده مجلس و حضور رئیس سازمان محیط زیست این پروژه مورد بازدید قرار گیرد.

    صفرنژاد تصریح کرد: در صورت اجرایی شدن این پروژه مهم و حیاتی، جلوی شکار غیر مجاز و سرقت چوب از جنگل گرفته خواهد شد.

    وی در ادامه در خصوص پل تخریب شده کمربندی نوشهر که بر اثر سیل دچار خسارت شده بود گفت: هم اکنون پیمانکار سازنده این پل انتخاب و کارگاه آن هم تجهیز شده است و طبق وعده های داده شده قرار است این پل تا پایان امسال ساخته شود.

    فرماندار نوشهر با بیان اینکه دولت برای بازسازی پل تخریب شده حدود 35 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ کرد، یادآور شد: هرچند این میزان اعتبار با توجه به حجم سنگین خسارت ها در نوشهر رقم قابل قبولی نبوده اما نامه نگاری و پی گیری های فراوانی در این زمینه انجام گرفته که امید است  نتیجه بخش باشد.

    صفرنژاد با ابراز نگرانی از قدمت بالا و سست شدن تعداد دیگری از پل ها در مسیر راه های اصلی این شهرستان تصریح کرد: پل ماشلک و ملکار جزو پل هایی هستنند که احتمال دارد در سیل های آتی تخریب شوند و برای بازسازی این پل ها نیز نامه نگاری های فراوانی انجام گرفته که تاکنون نتیجه بخش نبوده است.

    وی گفت:  وزیر راه و شهرسازی پیش از این استاندار مازندران بوده و اطلاع کامل از وضعیت راهها و پل های این استان بویژه نوشهر دارد و امید است  بزودی اعتباری در این حوزه اختصاص دهد تا نگرانی مسئولان در این بخش کاهش یابد.

    *7روستای نوشهر در دست بازنگری طرح های هادی روستایی

    در ادامه مهدی بیژنی رئیس بنیاد مسکن نوشهر با اشاره به اجرای آمارگیری ویژه در سطح روستاهای نوشهر گفت: از 21 مهرماه تا 21 آبان ماه طرح آمارگیری از سطح روستاهای کشور که هر پنج سال انجام می شود با کمک در حال اجرا است .

    وی با تاکید بر اهمیت آمارگیری و نقش آن در برنامه ریزی درست در روستاها اظهار کرد: این طرح در شهرستان نوشهر نیز با کمک بخشداران و دهیاران در حال انجام است.

    رئیس بنیاد مسکن نوشهر با بیان اینکه بازنگری طرح های روستاها جهت به روز شدن هر 10 سال ضرروی است، افزود: در سال 96 تعداد هشت روستای نوشهر بازنگری شد و در سال 97 نیز هفت روستا در دست اقدام است.

    بیژنی ادامه داد: سال گذشته برای اجرای این طرح 2 میلیارد و 179 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد که از این میزان یک میلیارد و 82 میلیون تومان اختصاص یافت و این اعتبار برای زیرسازی آسفالت، هدایت آبهای سطحی، اجرای دیواره حفاظتی و چند پروژه دیگر هزینه شد.

    وی با بیان اینکه سال گذشته تعداد هزار و 90 جلد سند برای روستاهای شهرستان صادر شد، خاطر نشان کرد: از این نظر شهرستان نوشهر رتبه سوم استان را کسب نمود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار