مدیران خودروعصر اعتبار

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و عمران آغاز به کار کرد

گردهمایی فعالان صنعت ساختمان

عصر ساختمان- چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و عمران کیش با حضور ۱۲۰ شرکت کننده از فعالان صنعت ساختمان کشورمان و نمایندگان ۱۵ کشور خارجی عصر دیروز افتتاح شد.

گردهمایی فعالان صنعت ساختمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و عمران کیش با حضور رئیس فراکسیون تعاون و سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، دبیر کل اتاق تعاون و هیات رئیسه اتاق تعاون، معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از فعالان صنعت ساختمان و تعاونگران در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش آغاز به کار کرد.

    علی مطیع جهانی، دبیر اجرایی چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان کیش از حضور نمایندگان 15 کشور خارجی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: نمایندگان کشورهای انگلیس، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، تایوان، چین، ترکیه، رومانی، استونی، آلمان، اسپانیا، برزیل، روسیه، بلاروس و عمان در این نمایشگاه حضور دارند.

    وی با اشاره به تعداد مشارکت کنندگان در این نمایشگاه گفت: تعداد 120 شرکت کننده در نمایشگاه امسال حضور دارند و  این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 4هزار و 200 متر از 11 تا 14 آبانماه جاری برگزار می شود.

    به گفته وی مشارکت کنندگان در 9 گروه کالایی مرتبط با صنعت ساختمان حضور دارند که این گروه ها شامل، مصالح پایه ای و سیستم های سازه ای ، معماری و دکوراسیون دخلی، تاسیسات مکانیکی ساختمان، تاسیسات برقی و الکترونیکی، آسانسور و بالابر، ابزار و ماشین آلات ساختمان، خدمات مهندسی و حرفه ای و بازار سرمایه، تشکل ها، دانشگاه ها، مراکز علمی عمران و خدمات شهری هستند.

    معاونت پشتیبانی، برنامه ریزی  و تحقیقات اتاق تعاون ایران همچنین  از حضور هیئت‌های تجاری در بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان خبر داد و گفت: برگزاری این نمایشگاه‌ها راه حلی برای خروج بخش مسکن از رکود خواهد بود.

    بر اساس این گزارش سید کاظم دلخوش رئیس فراکسیون تعاون مجلس شورای اسلامی در حاشیه افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان و عمران کیش، با اشاره به آمادگی مجلس در حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت: پیش از این نیز مجلس در قوانین بودجه سالانه همچنین برنامه های پنج ساله توسعه حمایت از شرکت های دانش بنیان را پیش بینی کرده بود و اکنون در بحث سازه های جدید با تکنولوژی نوین مجلس آمادگی قانون گذاری در جهت حمایت و توسعه این بخش را دارد.

    این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات صنعت ساختمان در بخش صادرات از بخش خصوصی خواست تا برای رفع این ضعف ها مطالبه گر و فعال باشند.

    وی ادامه داد: بخشی از مشکلات مربوط به تحریم هاست و منشا خارجی دارد و بخشی نیز از مشکلات صادرات به کوتاهی هایی از داخل مربوط است که لازم است با حضور فعالان بخش خصوصی در اتاق تعاون و اتاق بازرگانی در جهت رفع این مشکلات تلاش هایی صورت بگیرد.

    دلخوش گفت: امروز این زمینه برای بخش خصوصی فراهم است تا برای رفع مشکلات صادرکنندگان حتی در قالب لایحه پیشنهادات خود را به مجلس ارائه دهند و مطالبات این بخش را دنبال کنند.

    این نمایشگاه از امروز 11 آبان ماه آغاز شده و تا 14 آبان ماه در جزیره کیش ادامه دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو