مدیران خودروعصر اعتبار

۵۵ درصد واحدهای روستایی استان فارس مقاوم‌سازی شد

عصر ساختمان:معاون بنیاد مسکن استان فارس از مقاوم‌سازی ۵۵ درصد واحدهای روستایی این استان خبر داد.

۵۵ درصد واحدهای روستایی استان فارس مقاوم‌سازی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، فرج الله نصیری، با بیان اینکه از ابتدا تاکنون از تعداد 388 هزار و 680 واحد روستایی استان فارس 213 هزار و 858 واحد که برابر با 55 درصد واحدهای روستایی بوده مقاوم‌سازی شده است، اظهار داشت: میانگین کشوری مقاوم‌سازی واحدهای روستایی زیر 50 درصد است.

    وی با بیان اینکه در سال گذشته سال گذشته 11 هزار و 887 واحد مسکونی روستایی استان فارس تحت پوشش بیمه قرار گرفته است اظهار داشت: از ابتدای فعالیت بنیاد مسکن تاکنون 119 هزار و 488 واحد مسکونی روستایی این استان بیمه شده است.

    معاون بازسازی و مسکن روستایی استان فارس عنوان کرد: در سال 95 نیز بیش از 14 هزار واحد مسکونی روستایی این استان تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.

    وی با بیان اینکه از مجموع 1659 واحد مسکونی روستایی استان فارس که در حوادث آسیب دیده‌اند سال گذشته 1308 واحد آن با اعتبار بیش از 261 میلیارد ریال بازسازی شده و مابقی نیز تا اوایل تابستان بازسازی می‌شود افزود: از ابتدا تاکنون نیز 54 هزار و 393 واحد مسکونی روستایی استان با اعتبار بیش از 817 میلیارد ریال بازسازی ناشی از حوادث شده‌اند.

    نصیری خاطرنشان کرد: امسال نیز 351 واحد مسکونی روستایی استان فارس با اعتبار بیش از 70 میلیارد ریال بازسازی می‌شود.

    معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن استان فارس با بیان اینکه کمک بلاعوض بازسازی بین 30 تا 50 میلیون ریال است خاطرنشان کرد: امسال 665 واحد مسکونی در روستاهای این استان با اعتباری بیش از 17 میلیارد ریال از این کمک بهره‌مند شده‌اند.

    وی بیان کرد: از ابتدا تاکنون 97 هزار و 525 واحد مسکونی روستایی استان فارس بیش از 211 میلیارد ریال کمک بلاعوض بازسازی دریافت کرده‌اند.

    نصیری با بیان اینکه سال گذشته 8 هزار و 184 واحد روستایی در طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن با اعتبار یک هزار و 132 میلیارد ریال بهسازی و نوسازی شده‌اند افزود: سهمیه امسال استان فارس در این طرح 15 هزار واحد است که 2 هزار و 700 میلیارد ریال برای آن اعتبار پیش‌بینی شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار