مدیران خودروعصر اعتبار

طرح هادی برای ۳۲ روستای شهرستان بیله‌سوار تهیه شد

عصر ساختمان:فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت:‌ در سال گذشته برای ۳۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان بیله‌سوار با اعتبار ۷ میلیارد ریال طرح هادی تهیه شده است.

طرح هادی برای ۳۲ روستای شهرستان بیله‌سوار تهیه شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم صبح امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: بنیاد مسکن یکی از یادگارهای گرانبها و ارزشمند امام راحل است که از بدو تأسیس تاکنون آثار و کارنامه درخشانی در عرصه ساخت مسکن در کشور به جای گذاشته است.

    وی با اشاره به لزوم توسعه روستاهابه عنوان اصلی‌ترین جمعیت تولیدکننده افزود: توسعه روستایی راه رسیدن به توسعه پایدار ملی را هموارتر می‌سازد چرا که با توسعه روستایی توازن بین شهر و روستا برقرار و فاصله‌ها کاهش پیدا می‌کند.

    فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: در سال گذشته برای 32 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان بیله‌سوار با اعتبار 7 میلیارد ریال طرح هادی تهیه شده و با اجرای این طرح مشکلات قشلاقات و روستاهای اطراف سد خداآفرین حل می‌شود.

    حلیم خواستار برقراری و اجرای تفاهم‌نامه دهیاری در اجرای طرح‌های هادی در روستاهای شهرستان برای استفاده از قیر رایگان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان شد و بیان کرد:‌ انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات اساسی و لازم انجام شود.

    رئیس شورای اداری شهرستان بیله‌سوار با تأکید به اینکه مسکن یکی از ضروری‌ترین نیازهای هر فرد است، تصریح کرد: در حال حاضر خانواده‌های محروم زیادی خواهان مسکن هستند و انتظار داریم امسال خیران کمک بیشتری به لحاظ تأمین مسکن نیازمندان داشته باشند.

    وی اظهار کرد: امسال بنیاد مسکن 15 واحد مسکن شهری را در شهرستان بیله‌سوار احداث خواهد کرد و در کنار این اقدام با تضمین خیر مسکن‌ساز  20 واحد مسکونی روستایی امسال احداث می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار