مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار جدید یزد:

مدیریت حفاظت‌محور اصلی‌ترین برنامه‌ شهرداری یزد است

عصر ساختمان- شهردار جدید یزد کیفی‌سازی فضاهای شهری را از اولویت‌های اجرایی خود در دوره مدیریتی جدید دانست و از اصلی‌ترین برنامه‌های شهرداری در دوره جدید را مدیریت حفاظت محور عنوان کرد.

مدیریت حفاظت‌محور اصلی‌ترین برنامه‌ شهرداری یزد است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، «مجتبی فرهمند» در جمع خبرنگاران با اشاره به ثبت شهر یزد در فهرست میراث جهانی، اظهار کرد: یزد از یک شخصیت و فرهنگ متمایزی نسبت به دیگر شهرهای ایران و دنیا برخوردار است که باید بیش از پیش این مهم را پاسداری کنیم.

    وی افزود: معرفی هرچه بیشتر ارزش‌های مختلف شهر یزد از جمله اولویت‌های جدی شهرداری در دوره مدیریت جدید است.

    شهردار یزد نگاه به مدیریت حفاظت محور از ارزش‌هایی که هویت فرهنگی مردمان دیار دارالعباده است را از دیگر اولویت‌های اجرایی دانست و گفت: توسعه فضاهای گردشگری، تفریحی، رفاهی و فرهنگی مبتنی بر معرفی ارزش‌های یزد در دستور کار ویژه شهرداری قرار می‌گیرد.

    فرهمند با بیان این‌که ارتقای کیفیت فضاهای شهری یکی دیگر از برنامه جدی شهرداری یزد است، تصریح کرد:‌ متأسفانه شهر یزد به واسطه اقلیم غالبی که داشته است کمتر از فضاهای کیفی برخوردار بوده به همین منظور توسعه کیفی فضاهای شهری در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود.
    گفتنی است،‌  مجتبی فرهمند با کسب حداکثر آراء یعنی 11 رای موافق به عنوان شهردار شهر یزد منصوب شد. شهرداری یزد پیش از این برعهده مهدی جمالی نژاد بود و پس از وی، این شهر به مدت 50 روز بدون شهردار و با سرپرستی مشتاقیان معاون اداری و مالی شهردار یزد اداره شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی