مدیران خودروعصر اعتبار

حوزه ساخت و ساز عرصه مهم پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی

عصر ساختمان:رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با تشریح نقش صنعت ساختمان در ایجاد اشتغال مولد و فعال‌سازی رشته‌های گوناگون صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی، آن را عرصه تبلور «اقتصاد مقاومتی» توصیف کرد.

حوزه ساخت و ساز عرصه مهم پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، «علیرضا فرشید» در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان که به‌منظور بررسی راه‌های بهبود و کیفی‌سازی ساختمان در استان برگزار شد، افزود: تولید مصالح براساس اصول استاندارد و انجام عملیات ساخت و ساز طبق آئین‌نامه‌ها و مباحث مقررات ملی ساختمان گام مهمی در جهت شکوفایی سرمایه‌های ملی قلمداد می‌شود.

    وی با تأکید بر وحدت رویه و انسجام موجود در هیئت مدیره جدید سازمان، از این همگرایی به‌عنوان پایه و اساس برنامه‌ریزی‌ها و توصیف شاخص‌های توسعه در سازمان یاد کرد و مساعدت راه و شهرسازی در جهت ترویج فرهنگ اصولی ساخت و ساز در جامعه را خواستار شد.

    «محمدرضا نقصان محمدی» مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های گسترده سازمان نظام مهندسی ساختمان در جهت طراحی، نظارت و اجرای صحیح عملیات ساخت و ساز، گفت: در سال جدید باید تلاش مضاعفی برای استفاده بهینه از این ظرفیت صورت پذیرد.

    وی خاطرنشان کرد: نامگذاری سال جدید با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، ما را ملزم می‌کند تا توجه ویژه‌ای به مصرف بهینه انرژی و مدیریت صحیح منابع انسانی داشته باشیم.

    نقصان محمدی با اشاره به عضویت نیروهای تخصصی با کفایت در این سازمان و عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان در تعداد زیادی از کمیسیون‌های تخصصی استانی، ابراز امیدواری کرد در پایان سال کارنامه موفقی از اجرای برنامه‌های پیشگیری از خلاف‌سازی‌ها و ترویج مقررات ملی ساختمان ارائه شود.

    این مسئول در پایان نیز وظیفه اداره‌کل راه و شهرسازی را در تنظیم روابط سازمان با معاونت عمرانی استانداری، شهرداری‌ها و دوایر مرتبط با آنها یادآور شد و گفت: این اداره هم‌چنین طبق قانون، نظارت عالیه بر عملکرد مهندسان عضو سازمان را عهده‌دار است و در این جایگاه از هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان دعوت می‌کند تا با برنامه‌ریزی و ارائه پیشنهادهای کاربردی با همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی اهداف خود را اولویت‌بندی و ساماندهی کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار