مدیران خودروعصر اعتبار

معاون اداری مالی شهرداری شیراز:

پرداخت نقدی عوارض تا مردادماه مشمول ۳۰ درصد تخفیف می‌شود

عصر ساختمان:معاون اداری مالی شهردار شیراز گفت: بنابر مصوبه شورا برای سال ۹۵ پرداخت نقدی صد درصد عوارض در چهارماهه نخست سال مشمول ۳۰ درصد تخفیف می‌شود.

پرداخت نقدی عوارض تا مردادماه مشمول ۳۰ درصد تخفیف می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از فارس، محمدحسن اسدی، اظهار داشت: با توجه به پیش‌بینی افت ساخت‌ و ساز در راستای حفظ نقدینگی شهرداری برای پیشبرد پروژه‌های مختلف، تشویق مردم به پرداخت نقدی عوارض از طریق تخفیف در دستور کار قرار گرفت.

    وی افزود: پیشنهاد جدول تخفیف‌های عوارض یک ساله شهرداری بدین شرح مورد تصویب قرار گرفت: در چهار ماهه نخست پرداخت کل پول مشمول 30 درصد تخفیف، پرداخت 70 درصد عوارض مشمول 22 درصد تخفیف و پرداخت 50 درصد عوارض به‌صورت نقدی مشمول 15 درصد تخفیف خواهد بود.

    معاون شهردار شیراز ادامه داد: در چهارماهه دوم سال جاری، دوم افرادی که عوارض خود را صد درصد واریز کنند مشمول 26 درصد تخفیف خواهند بود و پرداخت 70 درصد عوارض مشمول 19 درصد تخفیف و پرداخت 50 درصد آن مشمول 13 درصد تخفیف می‌شود ضمن این‌که در چهارماهه سوم پرداخت صد درصد عوارض، مشمول 23 درصد تخفیف، پرداخت 70 درصد آن مشمول 17 درصد تخفیف و پرداخت نیمی از عوارض مشمول 11.5 درصد تخفیف نقدی خواهد بود.

    اسدی خاطرنشان کرد: برای افرادی که عوارض آنها بین یک تا 2.5 میلیارد تومان است سه درصد به تمام اعداد جدول افزوده می‌شود و در مورد افرادی که باید بین دو و نیم تا پنج میلیارد تومان عوارض پرداخت کنند پنج درصد به این جدول افزوده می‌شود.

    معاون اداری مالی شهردار شیراز بیان کرد: برای افرادی که بین پنج تا 10 میلیارد عوارض بدهکار باشند هفت درصد افزایش در اعداد این جدول اعمال می‌شود و افراد با بیش از 10 میلیارد تومان عوارض، 10 درصد به درصد تخفیفات (بنابر مقطع اول، دوم و یا سوم سال) افزوده خواهد شد ضمن این‌که شهروندانی که اوراق بستانکاری مرحله نخست را دارند از تخفیفات کامل نقدی برخوردار خواهند شد.

    وی یادآور شد: کسانی که بدهی جرائم کمیسیون ماده 100 عوارض نوسازی، صنفی، نقل‌وانتقال املاک، حق مشرفیت و سرقفلی بدهکار باشند از این تخفیف‌ها مستثنی خواهند بود و همچنین تجاری‌های خطی بر گذرهای 20 متر به بالاتر تا عمق 25 متر نیز از این تخفیفات مستثنی شدند.

    وی تصریح کرد: همچنین بنابر مصوبه شورا کسانی که در مقاطع مختلف عوارض و بهای خدمات خود را تقسیط کرده‌اند و چک‌های آنها در سررسید پاس نشده و مشمول جریمه‌شده‌اند بنابر قانون در هر ماه 2.5 درصد و به ازای یک سال 30 درصد جریمه خورده‌اند که این افراد در صورتی‌ که اصل بدهی را پرداخت کنند از جریمه معاف می‌شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار