مدیران خودروعصر اعتبار

یک مقام مسئول خبر داد:

اعطای ۲۹۳ هزار فقره انواع تسهیلات مسکن در ۷ ماهه امسال

عصر ساختمان- یک مقام مسئول مسئول در بانک عامل بخش مسکن گفت: طی ۷ ماه اول امسال ۲۹۳ هزار فقره انواع تسهیلات مسکن اعم از خرید، ساخت یا تعمیر مسکن پرداخت شده است.

اعطای ۲۹۳ هزار فقره انواع تسهیلات مسکن در ۷ ماهه امسال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، مسعود ایزدی با اشاره به روند رو به رشد پرداخت تسهیلات در بخش مسکن به رغم رکود در این بخش، افزود: از ابتدای سال 97 تا پایان مهر ماه، بیش از 293 هزار فقره انواع تسهیلات توسط این بانک به متقاضیان ساخت، خرید و تعمیر خانه یا ساختمان های مسکونی و همچنین فعالان دیگر حوزه های این بخش پرداخت شد که به لحاظ تعداد تسهیلات، رشد 48 درصدی در مقایسه با 7 ماه اول سال 96 به ثبت رسیده است.

    وی تصریح کرد: در 7 ماه اول امسال مجموع ارزش ریالی تسهیلات پرداختی از سوی بانک عامل بخش مسکن رقمی معادل 10 هزار و 849 میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه در سال 96، ‌ از رشد 36 درصدی در مبلغ تسهیلات برخوردار شده است.

    ایزدی با تشریح آمار پرداخت تسهیلات خرید مسکن در سال جاری نیز گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه، نزدیک به 135 هزار نفر در سراسر کشور موفق شدند با استفاده از تسهیلات بانک عامل بخش مسکن صاحب خانه شوند. این تعداد تسهیلات پرداختی برای خرید مسکن در مقایسه با 7 ماه اول سال گذشته 61 درصد افزایش پیدا کرده که رقم قابل توجه به لحاظ رشد پرداخت تسهیلات به حساب می آید. بخشی از این رشد به استفاده خانه اولی ها از تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم مربوط است. تسهیلاتی که بانک عامل بخش مسکن در ماه های سپری شده از سال 97 برای خرید مسکن به متقاضیان پرداخت کرده به لحاظ ارزش ریالی، 51 درصد رشد داشته است. ارزش کل تسهیلات خرید مسکن پرداختی طی این مدت، 6 هزار و 573 میلیارد تومان گزارش شده است.

    مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک عامل بخش مسکن افزود: طی 7 ماه اول امسال 17 هزار فقره تسهیلات نیز برای ساخت مسکن با توجه به تقاضای سازنده ها برای این نوع تسهیلات پرداخت شد که البته به هر اندازه که تقاضای تسهیلات ساخت وجود داشته باشد، بانک عامل بخش مسکن امکان پرداخت و تامین مالی در این حوزه را نیز دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو