مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل هشتگرد اعلام کرد:

چاره‌ای جز حرکت به سمت ساخت و ساز با استفاده از توان داخلی نداریم

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در مراسم امضای تفاهم‌نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی با انجمن صنفی انبوه‌سازان گفت: انجمن انبو‌سازان ظرفیت بزرگی در سراسر کشور برای ساخت و ساز دارد.

چاره‌ای جز حرکت به سمت ساخت و ساز با استفاده از توان داخلی نداریم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیدمهدی هدایت افزود: اعتقاد بر این است که باید بحث اشتغال مولد را در کشور که در وضعیت اقتصادی کنونی با مشکل همراه شده است عملیاتی کرد و برای این‌کار چاره‌ای جز حرکت به سمت ساخت و ساز با استفاده از توان داخلی نیست.

    وی به ظرفیت‌های موجود در انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن پرداخت و افزود: شهر جدید هشتگرد خوشبختانه در مرحله‌ای از ساخت است که زیرساخت‌های اصلی در آن فراهم شده است. آب شرب که یک معضل جدّی در بسیاری از شهرهای جدید در استان است در این شهر برای تا 300 هزار نفر جمعیت با بهره گرفتن از سدّ طالقان تامین شده و کار انتقال آب آن نیز به اتمام رسیده است.

    هدایت با بیان این نکته که زیرساخت مترو به عنوان حمل‌ونقل ایمن برای دستیابی به حمل‌ونقل جامع شهرها اطراف از جمله تهران آماده شده و مترو شهر جدید هشتگرد در حال حاضر در مراحل نهایی و تکمیل است، گفت: بحث تصفیه فاضلاب شهری در فاز نخست تمام شده و در فاز دوم با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس از دو هفته پیش تعیین تکلیف شده است.

    به گفته این مقام مسئول، شهر جدید هشتگرد زیرساخت‌های مورد نیاز یک شهر مسکونی را دارا است. با توجه به تقویت سیستم حمل‌ونقل کشور در غرب تهران و امتداد اتوبان همت و حکیم  و اتفاقات عمرانی که در غرب استان تهران در حال افتادن است و مشکلاتی که در شهر پردیس تجربه کردیم تلاش می‌کنیم در هشتگرد مردم با مساله‌ای روبرو نباشند.

    وی به این موضوع اشاره کرد که، با توجه به افزایش قیمت مسکن در تهران و شهر البرز، ما در سال آینده در شهر جدید هشتگرد شاهد حضور اقشار متوسط و رو به ضعیف جامعه باشیم. لذا می‌طلبد که از امروز مسئولان این شهر با تجهیز زیرساخت‌ها و ساخت مسکن به تعداد تقاضا، فضا را برای متقاضیان فراهم آوریم.

    هدایت با اشاره به جمعیت 80 هزار نفری جمعیت فعلی شهر جدید هشتگرد، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود پس از افتتاح مترو و عملیاتی شدن تفاهم‌نامه امروز جمعیت این شهر تا 4 سال آینده به 300 هزار نفر نیز برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار