مدیران خودروعصر اعتبار

واحدهای مسکن محرومان شرق مازندران در نکا واگذار می‌شود

عصر ساختمان- فرمانده سپاه نکا با اشاره به برکات بسیج مستضعفین در جامعه اسلامی، گفت: همزمان با هفته بسیج امسال، واحدهای مسکن محرومان شرق مازندران در نکا واگذار می‌شود.

واحدهای مسکن محرومان شرق مازندران در نکا واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سرهنگ پاسدار مهدی متوسلی امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار داشت: بسیج برکات فراوانی برای نظام دارد و تاریخ نشان داد در دفاع مقدس بسیجیان نقش بسزایی داشتند و اکنون نیز در رفع بسیاری از مشکلات تاثیرگذار هستند.

    وی افزود: بیش از 300 برنامه در رده‌های مختلف مقاومت همزمان با هفته بسیج در شهرستان اجرا که بیش از 50 برنامه محوری است.

    متوسلی بیان کرد: با توجه به اهمیت فضای مجازی نهضت روشنگری در دو حوزه 40 سالگی انقلاب هدف‌گذاری شد که باید انقلاب و دستاورد آن برای مردم بازگو شود.

    وی تصریح کرد: در بسیاری از زمینه‌ها ایران در ردیف ده کشور برتر جهان است اما متاسفانه بسیاری از اقشار مردم اطلاع ندارند که بسیج باید در این زمینه آگاهی لازم را به مردم منتقل کنند.

    فرمانده سپاه نکا افزود: بسیج ظرفیت فراوانی دارد که در برنامه اقتصاد مقاومتی و کاهش مشکلات و مردمی کردن دفاع در تمام زمینه‌ها در خنثی کردن توطئه دشمنان تاثیرگذار است.

    وی ادامه داد: بسیج سازندگی در تحقق اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقش بسیار مؤثری داشته و به دولت کمک کند که سهم شهرستان در زمینه ساخت مسکن محرومان، 45 واحداست که تا کنون چندین واحد تحویل و چند واحد دیگر نیز در ایام الله دهه فجر تحویل می‌شود.

    متوسلی گفت: همایش طلایه داران بسیج، برگزاری نمایشگاه کتاب، نشست روشنگری چهل سال اقتدار و افتخار انقلاب، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، عطرافشانی گلزار شهدا، اردوی یک روزه فرهنگی تربیتی، نمایشگاه تولید داخلی، همایش رسانه‌های انقلابی، همایش شکوه و پایداری، برپایی کارگاه هم اندیشی هسته‌های سیاسی برخی از برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان است.

    وی تصریح کرد: حفاظت از ارزش‌های مقدس انقلاب و نظام اسلامی وظیفه تک تک بسیجیان است که باید با پیروی از ولایت فقیه مقابل دشمنان ایستادگی و در مسیر توسعه جامعه گام برداریم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار