مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس انجمن انبوه سازان:

شهردار منتخب قدرت مدیریت پایتخت را دارد

عصر ساختمان- معاون سابق قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیاء سپاه و نیز رئیس انجمن انبوه سازان درباره فرد منتخب شورای شهر تهران برای هدایت شهرداری و توانمندی های پیروز حناچی به بیان دیدگاههای خود پرداختند و تاکید کردند که وی قدرت مدیریت پایتخت را دارد.

شهردار منتخب قدرت مدیریت پایتخت را دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، معاون سابق اطلاعات عملیات قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر بازی های سیاسی بگذارد پیروز حناچی - شهردار منتخب پایتخت- قدرت مدیریت تهران را دارد.
    ابوالقاسم سلیمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان جنگ حناچی را می شناسم و از همان تاریخ او را جوانی آینده دار می دیدم.
    وی با بیان اینکه حناچی مدیر اجرایی است و تهران به چنین فرد تحصیلکرده و با تجربه ای نیاز دارد از تعویق صدور حکم وی ابراز تأسف کرد.
    حناچی 22 آبان ماه جاری با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تهران به عنوان شهردار منتخب پایتخت انتخاب شد و وزارت کشور هنوز چندروز برای تایید حکم وی مهلت دارد.
    باتوجه به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و خداحافظی سید محمد علی افشانی از شهرداری، اعضای شورا 27 آبان ماه جاری حناچی را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.
    معاون سابق اطلاعات عملیات قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیا در ادامه با بیان اینکه حناچی رزمنده است و از لحاظ علمی و اجرایی توانمند است خاطرنشان کرد: در این شرایط حیف است مدیریت شهری پایتخت به دلیل بازی های سیاسی معطل بماند.
    وی با تاکید بر اینکه شهردار منتخب تهران لیاقت مدیریت شهر تهران بدون هیچگونه نگاه سیاسی را دارد تصریح کرد: حدود 30 سال بعد از دفاع مقدس، حناچی در حوزه مدیریت شهری تبحر لازم را پیدا کرده است و اکنون زمان آن رسیده که منشا خیر باشد.
    چندی پیش جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان قرارگاه مهندسی رزمی خاتم‌الانبیا در دوران دفاع مقدس با انتشار بیانیه‌ای از شهردار منتخب تهران حمایت کردند که ابوالقاسم سلیمانی نیز یکی از امضاکنندگان این نامه بود.

    **تجربه حناچی در فنی‌ترین عرصه‌های ساختاری
    مجتبی بیگدلی رئیس انجمن انبوه سازان مسکن نیز با بیان اینکه سوابق علمی و اجرایی حناچی شهردار منتخب تهران در اداره شهر تاثیرگذار است گفت: وی به عنوان شهرساز در فنی‌ترین و زیربنایی ترین عرصه‌های ساختاری کشور مسئولیت داشته و درس خوانده است.
    وی با اشاره به اینکه سوابق علمی، تجربی و مدیریتی حناچی قابل تحسین است اظهارداشت: اعضای شورای شهر تهران با توجه به شرایط کشور تصمیم به شهردار شدن حناچی گرفتند.
    رئیس انجمن انبوه سازان مسکن با تاکید بر اینکه حناچی با جایگاه و سوابقی که دارد می‌تواند در اداره شهرداری تهران بسیار موثر باشد خاطرنشان کرد: شرایط بازار مسکن و درآمدهای شهرداری تهران خوب نیست، درواقع رکودی‌ترین حالت شهر امروز است.
    وی در عین حال تصریح کرد: شهردار منتخب همسو با دولت است و می تواند بخوبی از این فرصت استفاده کند؛ ارتباط مناسب با دولت و استفاده از بودجه ملی در شهرداری تهران بسیار اهمیت دارد.
    این استاد دانشگاه اظهار امیدواری کرد که مدیریت حناچی سبب شود دوباره تهران روی نشاط، سازندگی و عمران را ببیند و الگویی برای سایر کشورهای منطقه باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار