مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه مصالح فروشان ارومیه:

قیمت مصالح ساختمانی در ارومیه افزایش نداشته است

عصر ساختمان:رئیس اتحادیه مصالح فروشان ارومیه گفت:از ابتدای سال تاکنون افزایش قیمتی در مصالح ساختمانی شاهد نبودیم.

قیمت مصالح ساختمانی در ارومیه افزایش نداشته است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، پرویز آهنگری، گفت:با شروع فصل کاری انتظار می رفت بازار ساخت و ساز مسکن بهبود پیدا کند  اما باتوجه به رکود موجود در بازار پیشرفت آنچنانی نداشته و به تبع آن به غیر از آهن آلات در سایر مصالح ساختمانی افزایش قیمت رخ نداده است.

    وی ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلو آهن یک هزار و 650 تومان به فروش می رسد با توجه به اینکه قیمت آهن در بورس تعیین می شود و دولت و اتحادیه ها در تعین قیمت نقش ندارند و  قیمت آن متناوبا تغییر پیدا می کند ولی قیمت سایر مصالح ممکن است در ادامه سال با افزایش تقاضا بالا رود.

    آهنگری با بیان اینکه قیمت گچ  نسبت به سال گذشته تغییری پیدا نکرده است گفت: قیمت هر پاکت سیمان درجه یک شش هزار و 200 تومان به فروش می رسد و سیمان درجه 2 حدود 200 تا 300  تومان اختلاف قیمت دارد .

    وی در خصوص میزان تولیدات مصالح ساختمانی در سطح استان گفت: با توجه به وضعیت معادن استان  و کارخانه ها مازاد تولید داریم و رکود موجود موجب انبار کردن تولیدات شده که علاوه بر تامین نیاز داخل استان صادرات به استان های مجاور نیز صورت می گیرد.

    رئیس اتحادیه مصالح فروشان ارومیه در خصوص قیمت مصالح گفت: با حذف طرح قیمت های حمایتی و مصالح ساختمانی تعاونی، فروش مصالح به نرخ آزاد و نوسانات در وضعیت بازار، قیمت ها در مراکز فروش مصالح تغییر می کند.

    وی با بیان اینکه  نظارت کامل از سوی اتحادیه مصالح ساختمانی فروشان بر روی مراکز فروش وجود دارد ادامه داد: تاکنون تخلفات مروبط به کم فروشی و گرانفروشی گزارش نشده و در صورت بروز چنین مشکلاتی مراتب پیگیری می شود.

    وی با اشاره به اینکه کیفیت مصالح تولید شده در سطح استان در سطح بسیار بالایی قرار دارد افزود: وجود مصالح با کیفیت پایین در سطح برای تنظیم بازار است و با قیمت پایین عرضه می شوند تا شهروندان در تامین مصالح با مشکل برخورد نکنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار