مدیران خودروعصر اعتبار

تمدید مهلت ثبت نام مسکن فاقد متقاضی در شهر جدید هشتگرد

عصر ساختمان:مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از تمدید مهلت ثبت نام واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر تا ۱۵ اردیبهشت خبر داد.

تمدید مهلت ثبت نام مسکن فاقد متقاضی در شهر جدید هشتگرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید شمس میریان، گفت: هشتگرد یکی از شهرهای جدید نزدیک پایتخت در فاصله 65 کیلومتری است است ، موقعیت آب و هوایی خوبی دارد و مجموع طرح مسکن مهر به 50 هزار مسکن مهر می رسد.

    مدیر عامل شهر هشتگرد افزود : امسال 25 هزار واحد مسکن مهر به اتمام خواهد رسید.

    وی افزود: 15 هزار واحد مسکن مهر آماده شده اما فاقد خدمات زیربنایی است و از وزارت نیرو خواستیم به ما اجازه استفاده از منابع زیرزمینی اراضی شهر جدید هشتگرد را بدهند تا مشکل کم آبی نداشته باشیم.

    میریان درباره واحد های بدون تقاضا افزود: حدود 7 هزار مسکن مهر فاقد متقاضی داریم که با آگهی در روزنامه های سراسری و حذف برخی شرایط ، در قالب مسکن اجتماعی واگذار می شود.

    وی افزود : مهلت ثبت نام واحدهای بدون تقاضا تا 15 اردیبهشت تمدید شده است و دوباره می توانیم آگهی را تجدید کنیم که با حذف شرایط واحدها صاحب تقاضا شود.

    میریان با بیان اینکه در روزهای اول هزار نفر اعلام آمادگی کردند ، گفت : متقاضیان مسکن مهر همیشه بودند اما به دلیل الزام برخی شرایط نمی توانستند متقاضی مسکن مهر شوند که با برداشت این شرایط ، متقاضی بیشتری خواهیم داشت.

    میریان تاکید کرد: برای بیش از 600 واحد مسکن مهر برای خانواده های بهزیستی وجود دارد و تفاهم امضا شده است که پارسال برای 139 واحد تصویب شده بود.

    وی افزود: این شهر به دلیل ترافیک آزادراه تهران- قزوین و بعد مسافت از تهران رشد نکرده است که دولت تصمیم گرفت دسترسی سریع شهر جدید را با قطار کرج - هشتگرد ادامه دهد و دسترسی ریلی داشته باشد.

    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد تصریح کرد: پروژه ریلی قطار کرج- هشتگرد یکی از راهکارهای اصلی ایجاد انگیزه و سرمایه گذاری در هشتگرد است.

    وی درباره اتمام طرح مترو کرج- هشتگرد هم گفت : با استفاده از اوراق خزانه اسلامی ، پروژه را فعال نگه داشتیم و با تاکیدات وزارت راه و شهرسازی یکی از پروژه های مهم دولت محسوب می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو