مدیران خودروعصر اعتبار

وجود ۴۷۸ هکتار بافت فرسوده در خراسان‌شمالی

عصر ساختمان- سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان‌شمالی گفت: در مجموع ۴۷۸ هکتار بافت فرسوده در استان خراسان‌شمالی داریم.

وجود ۴۷۸ هکتار بافت فرسوده در خراسان‌شمالی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، جواد عمادیان‌فر اظهار کرد: مساحت بافت فرسوده در بجنورد 154 هکتار، اسفراین 105 هکتار، شیروان 120 هکتار، گرمه 20 هکتار و جاجرم 79 هکتار است که مطالعات شهر بجنورد، اسفراین و شیروان در سال 86 و گرمه و جاجرم نیز در سال 94 انجام شده است. در مجموع حدود 478 هکتار بافت فرسوده در استان داریم.

    وی درباره وضعیت پروژه‌های بازآفرینی استان گفت: براساس برنامه اجرایی  هفت محله در خراسان‌شمالی در دستور کار برای موضوعات بازآفرینی می‌باشد که از این تعداد 4 پروژه در شهر بجنورد و 3 پروژه در شهر شیروان است.

    سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان‌شمالی با برشمردن این پروژه‌ها افزود: احداث فضای سبز عمومی، بهسازی معابر صادقیه، سرای محله مطهری و احداث پارک در محله باقرخان(2) بجنورد از جمله این پروژه‌ها هستند.

    عمادیان‌فر درباره پروژه‌های شهر شیروان نیز خاطرنشان کرد: سه پروژه نیز در شهر شیروان داریم که تأمین ساماندهی روشنایی، بهسازی معابر و ساماندهی مسیل در زمین‌های موسوم به کشوری، از جمله این پروژه‌ها بشمار می‌آیند.

    وی در خصوص  وضعیت اعتبارهای پروژه‌های بازآفرینی استانی گفت: کل مبلغ قرارداد برای هفت پروژه با دو میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار است. برخی پروژه‌ها با 80 و 90 درصد و برخی با 30 یا 40 درصد  پیشرفت فیزیکی داشته‌اند. در جلسات مقرر شده است که پیمانکاران نسبت به فعال‌سازی پروژه‌ها اقدام کنند تا هر چه زودتر به مرحله بهره‌برداری برسند.

    سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان‌شمالی درباره پروژه‌های نزدیک به بهره‌برداری نیز افزود: احداث پارک باقرخان بجنورد 90 درصد، فضای عمومی در صادقیه بجنورد 80 درصد و بهسازی معبر صادقیه بجنورد 70 درصد و بهسازی معابر در شیروان 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار