مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تشریح کرد:

تشکیل کمیته ویژه برای تعیین تکلیف بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی

عصر ساختمان- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، نشست امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

تشکیل کمیته ویژه برای تعیین تکلیف بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، صدیف بدری در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: در نشست امروز طرح اصلاح ماده 53 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت، این ماده درباره اساسنامه و مقررات مرتبط با شرکت فرودگاهی و سازمان هواپیمایی است، که بر اساس پیشنهاد درخواست کنندگان در طرح، اساسنامه فرودگاه پیام در ذیل ماده 53 قانون قرار گیرد.

    نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش و جایگاه فرودگاه پیام در بحث حمل و نقل هوایی کشور، ادامه داد: این فرودگاه قابلیت جابه جایی حدود 5 میلیون مسافر را دارد.

    وی ادامه داد: در نشست امروز موافقان و مخالفان طرح اصلاح ماده 53 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مطالب خود را بیان کردند و در نهایت کلیات طرح مورد تصویب قرار گرفت و کمیسیون عمران به عنوان کمیسیون اصلی نشست های خود را برای بررسی دقیق این طرح برگزار خواهد کرد.

    یکی دیگر دستور کارهای امروز این کمیسیون، طرح اصلاح ماده 5 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی بود که در نشست امروز این طرح نیز مورد بررسی قرار گرفت، بر اساس این طرح سهم پرداختی کارگر، کارفرما و دولت برای بیمه زمان صدور پروانه مشخص شده است

    بدری گفت: یکی دیگر دستور کارهای امروز این کمیسیون، طرح اصلاح ماده 5 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی بود که در نشست امروز این طرح نیز مورد بررسی قرار گرفت، بر اساس این طرح سهم پرداختی کارگر، کارفرما و دولت برای بیمه زمان صدور پروانه مشخص شده است.

    سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در نشست امروز مقرر شد که کمیته ویژه ای برای بررسی طرح اصلاح ماده 5 قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی تشکیل شود تا در نهایت طرح برای تصویب نهایی به کمیسیون عمران ارسال شود.


     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار