مدیران خودروعصر اعتبار

در بازدید از طرح های بازآفرینی شهری اراک؛

تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال به خدمات عمرانی استانها

عصر ساختمان- معاون شرکت عمران وزارت راه: ۴۰۰ میلیارد ریال برای خدمات زیربنایی، روبنایی و توان افزایی استان‌ها اختصاص یافت.

تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال به خدمات عمرانی استانها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از صدا و سیما، معاون عمران و بازآفرینی شهری شرکت عمران و بهسازی وزارت راه و شهرسازی  در بازدید از طرح های بازآفرینی شهری اراک گفت: با ابلاغ وزارت عالی شهرسازی به استانداران به منظور خدمات زیربنایی، روبنایی و توان افزایی استانها ، 400 میلیارد ریال ابلاغ شد و در این راستا در بخش تسهیلات مسکن 410 میلیارد ریال دیگر در محلات هدف که از قبل شناسایی شده اختصاص یافته است که استان مرکزی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

    احمدی نوری با بیان اینکه این طرحها یک به چهار در حال اجراست، افزود: اجرای طرحهای بازآفرینی شهری، با مشارکت راه و شهرسازی، شهرداری و دستگاه‌های زیربنایی انجام و اعتبارات در محلات هدف تزریق می‌شود.

    وی گفت: طرح 336 واحدی باغ خلج تاکنون 90 درصد پیشرفت دارد و تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

    معاون شرکت عمران وزارت راه و شهرسازی گفت: این طرح در قالب مسکن امید با مشارکت 85 درصدی بخش خصوصی و 15 درصد ستاد بازآفرینی شهری اداره راه و شهرسازی استان در حال ساخت است .

    احمدی نوری افزود: طرح 58 متری هم  در کمیسیون‌ها و کمیته‌های فنی در دستور کار قرار دارد و مسؤولیت این طرح با شهرداری، شورای شهر و اداره راه و شهرسازی است که در کوتاه‌ترین زمان تصمیم‌گیری در این خصوص انجام و ابلاغ می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی