مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل شهر جدید هشتگرد مطرح کرد:

امکان خانه دار شدن متقاضیان با ۳۵ میلیون تومان

عصر ساختمان- مدیر عامل شهر جدید هشتگرد گفت: متقاضیان خرید مسکن در هشتگرد می‌توانند با سرمایه ٣٥ میلیون تومان صاحب خانه شوند و این مبلغ برای افرادی است که قبلا برای این واحد‌ها ثبت نام کرده اند.

امکان خانه دار شدن متقاضیان با ۳۵ میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از میزان، مهدی هدایت در نشست خبری بیان کرد: اولویت ما در شهر جدید هشتگرد تکمیل مسکن مهر است که در این راستا ٩٥ درصد پروژه‌ها فعال هستند و در تلاش برای تکمیل انشعابات واحد‌های دارای متقاضی موثر هستیم.

    وی در ادامه افزود: پرونده مسکن مهر هشتگرد با تلاش‌های صورت گرفته در سال آینده بسته خواهد شد.

    مدیر عامل شهر جدید هشتگرد تصریح کرد: متقاضیان خرید مسکن در هشتگرد می‌توانند با سرمایه ٣٥ میلیون تومان صاحب خانه شوند و این مبلغ برای افرادی است که قبلا برای این واحد‌ها ثبت نام کرده اند.

    هدایت با اشاره به لزوم ساخت ٥۰ هزار واحد مسکونی با کیفیت در کشور گفت: از ٥۰ هزار واحد مسکونی با کیفیت در کشور ١٣ هزار واحد آن مربوط به شهر جدید هشتگرد است که از این تعداد ١۰ هزار واحد با مشارکت بخش خصوصی و ٣ هزار واخد با مشارکت عمومی در حال ساخت است.

    وی تاکید کرد: وزیر جدید راه و شهرسازی اهتمام بسیاری به تکمیل مسکن مهر دارند و در این راستا تلاش شده با حضور مسئولین وزارت نیرو مشکل انشعابات را حل کنیم.

    مدیر عامل شهر جدید هشتگرد یادآور شد: همزمان با آغاز دهه فجر ٨ پروژه با اعتباری بالغ بر ٥۰۰ میلیارد ریال در شهر جدید هشتگرد به بهره برداری می‌رسد.

    هدایت توضیح داد: موضوع سند واحد‌های مسکونی هشتگرد به زودی حل می‌شود و تمامی واحد‌ها دارای سند می‌شوند که در این صورت سند واحد‌ها عرصه و عیان می‌شود.

    وی با اشاره به بهره برداری از مترو هشتگرد- گلشهر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد، خاطر نشان کرد: برای ساخت مترو هشتگرد ٧۰ میلیارد تومان بودجه تخصیص داده شده که هنوز این رقم محقق نشده و یک ریال به دست ما نرسیده ولی با تلاش‌های انجام شده در هیئت مدیره شهر جدید هشتگرد 200 درصد بودجه این مجموعه محقق شده یعنی بودجه نقدی ٤۰ میلیارد تومانی این مجموعه به ٨۰ میلیارد تومان افزایش بافته از منابع این بودجه هزینه مترو هشتگرد را تامین کرده ایم و مترو هشتگرد تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار