مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان اعلام کرد :

اجرای طرح بافت با ارزش روستایی در ابهر

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه این دستگاه عملیات اجرای بافت باارزش در روستاهای مطالعه شده را دستور کار قرار داده است گفت: میزان اعتبارات هزینه شده در روستای دارای بافت با ارزش "درسجین" شهرستان ابهر ۱۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال بوده است.

اجرای طرح بافت با ارزش روستایی در ابهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، احمد حاجی‌زاده ، با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در حوزه شناسایی بافت باارزش روستایی و تدوین پروژه‌های عملیاتی در این حوزه اظهار داشت: روستای درسجین از توابع بخش مرکزی شهرستان ابهر به عنوان بافت باارزش مورد توجه قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز از دلایل اصلی شکل‌گیری روستای درسجین بوده و هسته اولیه آن در محدوده میانی روستا شکل گرفته است، تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اجرای طرح بافت باارزش روستای درسجین را از سال 88 و با اعتبار ملی 900 میلیون ریال آغاز کرد.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان میزان اعتبارات ملی هزینه شده در سالهای 89 تا 92 را برای این طرح به ترتیب 900 و 600 میلیون و 3 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در سال 93 میزان اعتبارات ملی هزینه شده 4 میلیارد و 100 میلیون و میزان اعتبارات استانی هزینه شده نیز 2 میلیارد و 430 میلیون ریال گزارش شده است.

    وی ابراز کرد: میزان اعتبارات هزینه شده از محل مشارکتهای مردمی در سال 93 برای اجرای طرح بافت باارزش روستای درسجین هم یک میلیارد و 500 میلیون ریال به ثبت رسیده است.

    حاجی‌زاده جمع اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را 13 میلیارد و 430 میلیون ریال اعلام کرد.

    وی با اشاره به حجم عملیات انجام شده برای اجرای بافت باارزش روستای درسجین گفت: میزان عملیات اجرای کف‌پوش معابر، سنگ‌فرش معابر و زیرسازی و آسفالت را به ترتیب 5 هزار و 500، 4 هزار، 10 هزار و 3 هزار مترمربع گزارش شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان میزان ساماندهی مرکز محله در بافت باارزش روستای درسجین ابهر را 4 فقره عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح 3 باب ساختمان قدیمی بازسازی و عملیات گاهگل نیز به سطح 3 هزار مترمربع در این روستا اجرایی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار