مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران:

شنبه؛ ریاست نظام مهندسی تهران تعیین تکلیف می‌شود

عصر ساختمان- خطیبی، گفت: مقرر شده روز شنبه اعضای هیئت مدیره برای انتخاب رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران اجماع کنند تا مشکلات ایجاد شده در مدت اخیر برطرف شود.

شنبه؛ ریاست نظام مهندسی تهران تعیین تکلیف می‌شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بیژن خطیبی عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران از عدم انتخاب ریاست نظام مهندسی استان تهران بعد از گذشت دو ماه خبر داد و گفت: متأسفانه بیش از 40 روز از اعطای اعتبارنامه‌های اعضای منتخب و همچنین بیش از دو ماه از انتخابات هشتمین دوره هیئت مدیره نظام مهندسی استان تهران می‌گذرد، ولی هنوز اعضای این سازمان و مدیران به یک اجماع برای انتخاب ریاست نظام مهندسی نرسیده‌اند.
    وی ادامه داد: تشکیل نشدن جلسات هیئت مدیره این نظام، پرداخت نکردن حق الزحمه‌ اعضا و بلاتکلیفی در مدیریت این سازمان از مهم‌ترین مشکلات بدون ریاست این سازمان به شمار می‌آید.

    بیشتر بخوانید: اختلاس میلیاردی در سازمان نظام مهندسی بی‌تأثیر از تصمیمات آخوندی نبود

    خطیبی با اشاره به تشکیل جلسه در وزارت راه و شهرسازی  با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران، گفت: در این جلسه مقرر شد روز شنبه اعضای هیئت مدیره بر روی یک فرد خاص اجماع کنند تا مشکلات ایجاد شده در مدت اخیر برطرف شود.

    عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران افزود: ممکن است فرد انتخاب شده حداکثر آرا را نداشته باشد ولی اعضای هیئت مدیره باید از این قانون و این انتخاب تمکین کنند در غیر این صورت معاونت مسکن و ساختمان طبق قانون وارد عمل می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه متأسفانه اختیارات بی حد و حصر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان و اعضای هیئت رئیسه از مهم‌ترین دلایل انتخاب نشدن ریاست سازمان نظام مهندسی به شمار می‌رود، گفت: در این دوره گروه‌های متفاوتی رأی آورده‌اند و همین موضوع باعث دلیل تأخیر در انتخاب هیئت رئیسه شده است.

    خطیبی تأکید کرد: در دوره‌های قبل بیشترین اختیارات بر عهده هیئت مدیره بوده ولی از دوره ششم تمامی اختیارات به هیئت رئیسه واگذار شده البته ما در دوره هفتم سعی کردیم بخشی از این اختیارات را کاهش دهیم و امیدواریم وزارت راه و شهرسازی و مسئولان این حوزه بخش عمده‌ای از اختیارات را به هیئت مدیره واگذار کنند تا شاهد چنین مشکلاتی در نظام مهندسی نباشیم.

    عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران افزود: کاندیدای ریاست سازمان نظام مهندسی بسیار زیاد است ولی هنوز گزینه خاصی مدنظر نیست و برخی از اعضا نیز با ترک جلسات سعی دارند جلسه را از حد نصاب بیندازند و همین موضوع مشکلاتی را در این بخش ایجاد کرده است.

    وی در پایان گفت: در صورت عدم انتخاب هیئت رئیسه در روز شنبه اداره کل راه و شهرسازی به موضوع وارد می‌شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو