مدیران خودروعصر اعتبار

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور خبر داد:

۵۰ هزار نیروی جدید به استخدام شهرداری های کشور در می آیند

عصر ساختمان- معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: ۵۰ هزار نیروی جدید در آینده نزدیک جذب شهرداری های کشور می شوند.

۵۰ هزار نیروی جدید به استخدام شهرداری های کشور در می آیند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مسعود نصرتی عصر جمعه در نشست شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستای استان قزوین که با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری وزارت کشور برگزار شد، افزود: به منظور بازسازی ناوگان اتوبوس، مینی بوس و تاکسی و اجرای طرح های حمل و نقل درون شهری، طی تفاهم نامه با پست بانک پنج هزار و 500 میلیارد ریال اسناد اوراق مشارکت برای این منظور در سال 98 منظور شده است.
    وی ادامه داد: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور براساس ماده 54 و 84 تجمیع برخی سازمان های شهرداری را در دستور کار قرار داده و به همین منظور در حال برنامه ریزی با 6 اتحادیه زیر مجموعه سازمان های وابسته به شهرداری ها هستیم تا با نگاه و رویکرد جدید اقدام به مناسب سازی در این زمینه کنیم.
    نصرتی در ادامه به تخصیص 13 درصدی قیر رایگان به شهرهای زیر 50 هزار نفر اشاره کرد و گفت: در صدد افزایش این میزان تا 27 درصد هستیم و اگرچه این میزان را هم ناچیز می دانیم اما همچنان تلاش ها در خصوص افزایش آن ادامه دارد.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه از عمر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور 15 سال است که می گذرد، افزود: انتظار از این سازمان این بود تا نقش وزارتخانه را برای جمعیت 73 درصدی جامعه شهری و 27 درصد جامعه روستایی کشور را ایفا کند.
    معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به تشکیل 6 کارگروه در این سازمان به منظور رفع نیازهای ضروری استان های کشور، تاکید کرد: با دعوت از 44 شهر به منظور مدیریت شهرها توسط خود شهرداری ها، تاکنون 38 شهر در این رابطه اعلام آمادگی کرده اند.

    ** به طور جدی پیگیر اعتبارات نوسازی شبکه حمل و نقل عمومی هستیم
    مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین نیز در این نشست اظهار داشت: این استان به طور جدی موضوع جایگزینی خودروهای فرسوده را از محل اعتبارات 32 هزار میلیارد ریالی برای نوسازی و بهسازی شبکه حمل و نقل عمومی را مورد پیگیری قرار می دهد.
    ایرج زاهدپور در ادامه با اشاره به اعتبار 15 هزار میلیاردی اعتبار مربوط به پسماند، گفت: از این میزان 500 میلیارد ریال به استان تخصیص داده شد اما متاسفانه تاکنون این مساله تحقق نیافته است.
    این مسئول در ادامه، قزوین را به عنوان پایلوت سیستم یکپارچه شهرسازی در کشور دانست و یادآور شد: متاسفانه یکی از مشکلات موجود تعیین و تکلیف زمین های قول نامه ای در 19 شهر استان است و در حوزه جذب سرمایه گذار نیز اقدام های خوبی را به عمل آورده ایم.
    زاهدپور در پایان لزوم بازنگری در تغییر وضعیت قراردادها و استخدام شهرداری ها، یکسان سازی قراردادها و مشکلات حقوق کارکنان شهرداری را از جمله مشکلات موجود در این حوزه برشمرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار