مدیران خودروعصر اعتبار

حضور شرکت های ایرانی در چهاردهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کراچی پاکستان

عصر ساختمان- هشت شرکت تولیدی صادراتی برتر کشور در چارچوب پاویون رسمی جمهوری اسلامی ‌ایران و با سازمان دهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی در چهاردهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کراچی حضور دارند.

حضور شرکت های ایرانی در چهاردهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کراچی پاکستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی، چهاردهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کراچی روز گذشته با حضور شهردار کراچی، سرکنسول جمهوری اسلامی، رایزن بازرگانی ایران، مدیر پاویون کشورمان و دیگر مقامات و مسئولان پاکستانی و خارجی در مرکز نمایشگاهی شهر کراچی پاکستان افتتاح شد.
    این رویداد با حضور 268 شرکت از کشورهای ایران، پاکستان، آلمان، عربستان، چین، ترکیه و فرانسه در فضای نمایشگاهی به وسعت 16500 مترمربع در قالب 6 سالن نمایشگاهی برگزار می شود.

    پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه در فضایی به وسعت 120 متر مربع در سالن شماره چهار مرکز نمایشگاه های بین المللی کراچی برپا شده است که تا 26 آذرماه مورد بازدید متخصصین و طرف های تجاری قرار خواهد گرفت .
    پاویون کشورمان در این نمایشگاه با حضور هشت شرکت تولیدی صادراتی برتر کشور در چارچوب پاویون رسمی جمهوری اسلامی ‌ایران و با سازماندهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی به نمایندگی از کشورمان تشکیل گردیده است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی