مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران:

تهران روزانه میزبان ۳۰۰ آتش‌سوزی است

عصر ساختمان- داوری با اشاره به آغاز ایجاد نظام ایمنی در ساختمان‌ها گفت: این نظام ایمنی ساختمان‌های کمتر از ۶ طبقه را هم در بر می‌گیرد.

تهران روزانه میزبان ۳۰۰ آتش‌سوزی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی داوری مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران صبح امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه بسیج شهرداری تهران با این سازمان گفت: تهران با 130 ایستگاه آتش‌نشانی و 5 هزار نیروی آتش نشان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است و هر روز تلاش می‌کنیم کیفیت و کمیت خدمات را افزایش دهیم.

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه به لحاظ ارتقای توان تجهیزاتی و عملیاتی آتش‌نشانان کار‌های مهمی را انجام می‌دهیم، گفت: اما علی رغم همه این تلاش‌ها این وضعیت پاسخگوی مقابله با آن حادثه بزرگ در تهران نیست.

    وی با بیان اینکه برای رسیدن به خواسته خود باید شب و روز کار کنیم و بیکار نباشیم، اظهار کرد: برای رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.

    داوری با بیان اینکه در سال‌های اخیر نظام ایمنی ساختمان‌ها را آغاز کردیم، گفت: تلاش شده که با مساعدت سازمان خدمات شهری تمام ساختمان‌های شهر و حتی آن‌هایی که کمتر از 6 طبقه هستند ایمن‌سازی شوند، چون طبق آمار بیشترین حوادث در ساختمان‌های کمتر از 6 طبقه رخ می‌دهد.

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه برای اولین بار رشته مهندسی حریق را تدوین کردیم تا در دانشگاه‌ها تزریق شود، اظهار کرد: روزانه حوادث زیادی در تهران رخ می‌دهد که 300 مورد آن آتش‌سوزی است.

    وی با اشاره به 5 هزار نیروی آتش‌نشانی گفت: این تعداد نیرو و همچنین اردوگاهی که داریم در بخش بحران برای تهران کافی نیست و لذا در تمام دنیا برای این کار از رویکرد مردم محوری استفاده می‌کنند.

    داوری با بیان اینکه معابر شهر در زمان زلزله بسته می‌شوند و نیرو‌های امدادی نمی‌توانند برسند گفت: بسیج به عنوان یک نیروی ارزشی ثابت کرده که در شرایط سخت همیشه پای کار بوده و لذا ما می‌توانیم از پتانسیل بزرگ آن استفاده کنیم.

    مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه بسیجیان مرد روز‌های سخت هستند، گفت: بسیج شهرداری برای این کار ظرفیت بزگی دارد و امیدواریم بسیج شهری تهران هم به عنوانی یک پتانسیل به کمک آن آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار