مدیران خودروعصر اعتبار

تخصیص اسناد خزانه به پروژه های مسکن مهر پردیس

عصر ساختمان- معین مسکن مهر پردیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس، خواستار تسریع در اختصاص اسناد خزانه اسلامی برای تکمیل پروژه های مسکن مهر این شهر جدید شد.

تخصیص اسناد خزانه به پروژه های مسکن مهر پردیس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، سیدفرید موسوی در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر پردیس که صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی در این شهر جدید برگزار شد، گفت: شهر جدید پردیس شهر استانداردی نیست و مشکلات زیست محیطی و کمبود آب داریم. هزینه ای که برای انتقال آب به پردیس می شود بالاتر از هزینه میانگین کشوری است.

    وی با بیان اینکه لازم است شورای عالی شهرسازی و معماری نگاه دوستانه تری به افزایش محدوده شهر جدید پردیس داشته باشد، گفت: لازم است تا با مساعدت معاون اول رئیس جمهور در تخصیص اسناد خزانه به تکمیل پروژه های مسکن مهر پردیس، تسریع شود.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از بانک عامل بخش مسکن می خواهیم تا سود مشارکت تسهیلات را 18 ماه در نظر بگیرد، گفت: در حال حاضر به هسته سخت مشکلات پردیس رسیده ایم از جمله اینکه برای برخی از واحدها تأییدیه و پایان کار صادر نشده و در نتیجه شهرداری احساس مسئولیتی برای این واحدها نمی کند.

    معین شهرستان پردیس در مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس با تأکید بر اینکه باید با پیمانکاران متخلف برخورد شود، گفت: وزارت راه و شهرسازی از مرجعی مانند شورای هماهنگی سران قوا برای برخورد با پیمانکاران متخلف در پردیس مجوز خاص درخواست کند، چرا که بیش از 300 هزار نفر در این منطقه به زودی ساکن خواهند شد.

    موسوی با تأکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه های مسکن مهر پردیس گفت: در حال حاضر برخی مالکان واحدها علاوه بر اینکه بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی احداث واحد مسکن مهر خود را در دست اقدام دارند، همزمان در حال پرداخت اجاره بها در تهران یا سایر شهرهای اطراف پایتخت هستند.

    پس از وی فاطمه سعیدی دیگر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه اگر مشکل مسکن مهر پردیس ادامه دار باشد در آینده نه چندان دور به یک بحران ملی تبدیل می شود، گفت: هر چه سریعتر مشکل رفت و آمد و تردد مردم این منطقه به تهران با تسریع در احداث متروی تهران-پردیس برطرف شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو