مدیران خودروعصر اعتبار

رییس کمیته نظارت شورای شهر :

نشست زمین در محوطه بیرونی ایستگاه متروی جوادیه دسترسی‌ها را مشکل کرده است

عصر ساختمان- رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران از نشست و شکاف زمین در محوطه بیرونی ایستگاه متروی جوادیه و ایجاد مشکل برای دسترسی به این محدوده انتقاد کرد.

نشست زمین در محوطه بیرونی ایستگاه متروی جوادیه دسترسی‌ها را مشکل کرده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، افشین حبیب‌زاده در یکصد و دهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: طبق بازدید انجام شده از ایستگاه مترو جوادیه متاسفانه شاهد مشکلات بسیاری در این ایستگاه بوده ایم. طبق مشاهدات به دلیل نشست‌های صورت گرفته در محوطه خارجی این ایستگاه و شکاف در سطح زمین، دسترسی اهالی محله مذکور به ایستگاه مترو مسدود و افراد برای رسیدن به ایستگاه باید مسیر طولانی را طی می‌کردند. همچنین نشست محوطه باعث تخریب سازه سرویس‌های بهداشتی و غیرقابل استفاده شدن پارک ترافیک در جنب ایستگاه شده است.

    رییس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران از دیگر مشکلات این ایستگاه را نشت آب هنگام بارندگی به داخل ایستگاه عنوان کرد و افزود: مسئولان ایستگاه جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به پله‌های برقی، در مواقع بارندگی مجبور به قطع برق پله‌های مذکور شده اند که این امر با توجه به تعداد پله‌های موجود در ایستگاه تا سطح زمین، موجب ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای استفاده کنندگان شده است.

    وی با بیان اینکه باتوجه به بررسی‌ها و بازدید‌های انجام گرفته خوشبختانه آسیب جدی به سازه اصلی و ساختمان‌های مرتبط به ایستگاه متروی جوادیه وارد نیامده است، اظهار کرد: مشکل اصلی محوطه متروی جوادیه، زیرسازی نامناسب و غیراصولی است که باعث ایجاد نشست‌های سرتاسری در محوطه پیرامون ایستگاه فوق الذکر شده است که این مهم موجب تخریب سرویس‌های بهداشتی و بسته شدن معبر ورودی اهالی محترم محله جوادیه به داخل ایستگاه شده است. همچنین تاسیسات شهری جنب ایستگاه شامل پارک ترافیک و پارک تاسیس شده شهید حججی بدون استفاده و به حالت تعطیل است.
    رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با توجه به موارد فوق الذکر ضروری است که مسئولان شرکت بهره برداری مترو اقدامات لازم جهت ایمن سازی محوطه (زیرسازی مجدد یا مقاوم سازی خاک) را با هماهنگی شهرداری منطقه 11 هرچه سریع‌تر شروع کرده تا از تبعات بعدی آن جلوگیری شود.

    حبیب‌زاده تصریح کرد: با توجه به قصور پیمانکار، شایسته است موضوع بررسی و در صورت کشف تخلف و یا اثبات قصور، اقدامات لازم برای برخورد با خاطیان و پیشگیری از موارد مشابه صورت پذیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار