مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

ورود شرکت بازآفرینی شهری به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی

عصر ساختمان- درحالی همواره انتقادات گسترده‌ای به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی توسط برخی زیرمجموعه‌های وزارت راه وارد شده که معاون وزیر راه و شهرسازی از برگزاری نمایشگاهی موسوم به مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با همکاری نهاد ریاست‌جمهوری خبر داده است.

ورود شرکت بازآفرینی شهری به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، هوشنگ عشایری اظهار کرد:‌ این نمایشگاه با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور، نهاد ریاست جمهوری، شهرداری تهران، سازمان ها، نهادها، انجمن ها واتحادیه های داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.

    وی با بیان این‌که به اشتراک گذاشتن تجربیات بازآفرینی شهری برای تحقق برنامه های توسعه ای مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهر و بسترسازی به منظور ایجاد محرک اقتصاد مسکن، کار، اشتغال و کارآفرینی، آشنایی با جدیدترین فناوری ها و نوآوری های نوین صنایع و تجهیزات مسکن و شهرسازی، ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز در حوزه بازآفرینی شهری، استفاده از ظرفیت ها و دستاوردهای شهرهای خواهر خوانده، کمک به بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه است، افزود: این نمایشگاه جامع ترین نمایشگاه مدرن و متناسب با شرایط روز کشور در بخش مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری طراحی شده است و تحقق اهداف آن منوط به حضور گسترده دستگاه های عضو ستاد بازآفرینی شهری پایدار در سطح ملی و استانی و شهرداری های شهرهای هدف بازآفرینی شهری است.

    وی بیان کرد: نخستین نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری طی 3 روز به منظور ایجاد تحول در آینده مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری به توسعه گران اجازه مشارکت و دسترسی به پروژه های عظیم و کلان ساختمانی و انبوه سازی مسکن کشور و نفوذ به جمع حرفه ای ها را می دهد.

    قرار است نمایشگاه مذکور 23 تا 25 ماه جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شود. اواخر آذرماه امسال نیز نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته در این مکان برگزار شد.

    یکی از انتقاداتی که همواره به برخی زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی وارد شده، برگزاری نمایشگاه‌‌های تخصصی بوده است. در این راستا بود که همزمان با برگزاری نمایشگاه حمل‌ونقل، سازمان بنادر و دریانوردی نمایشگاه دریایی را در جزیره کیش برگزار کرد. این اقدام سازمان بنادر و دریانوردی انتقاد فعالان این بخش از جمله انجمن مهندسی دریایی ایران را به دنبال داشت. آنها مدعی بودند سازمان بنادر و دریانوردی از اختلاف به وجود آمده در جامعه دریایی استفاده کرده و قصد مصادره نمایشگاه را دارد.

    سازمان بنادر نیز در واکنش به این ادعا اعلام کرد به دلیل مصوبه شورایعالی ارگان‌های دریایی نمایشگاه را برگزار کرده و دیگر چنین کاری انجام نمی‌دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار