مدیران خودروعصر اعتبار

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تشریح کرد:

۶۲ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور در سال ۹۸

عصر ساختمان- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بودجه عمرانی کشور در سال ۹۸ حدود ۶۲ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

۶۲ هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی کشور در سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیداحسن علوی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: نشست امروز با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و با هدف بررسی عملکرد 9 ماهه قانون بودجه سال جاری و بررسی کلیات لایحه بودجه سال 98 برگزار شد.

    گزارش نوبخت درباره میزان تخصیص اعتبارات عمرانی در سال 97

    نماینده مردم سنندج و دیواندره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست همچنین نوبخت گزارشی درباره عملکرد دولت در تخصیص اعتبارات عمرانی در سال 97 و برنامه های پیش روی برای تعیین بودجه عمرانی در سال آینده ارائه کرد و پس از آن اعضای کمیسیون عمران سوالاتی را درباره اقدامات بودجه دولت و سازمان برنامه در بحث بودجه ریزی مطرح کردند.

    بودجه عمرانی کشور در سال 98 حدود 62 هزار میلیارد تومان برآورد شده است

    بر اساس گزارش رئیس سازمان برنامه و بودجه؛ بودجه عمرانی کشور در سال 98 حدود 62 هزار میلیارد تومان برآورد شده، از این رو اعتبارات عمرانی در سال آینده نسبت به سال 97 نه افزایش یافته و نه کاهش خواهد یافت

    علوی افزود: بر اساس گزارش رئیس سازمان برنامه و بودجه؛ بودجه عمرانی کشور در سال 98 حدود 62 هزار میلیارد تومان برآورد شده، از این رو اعتبارات عمرانی در سال آینده نسبت به سال 97 نه افزایش یافته و نه کاهش خواهد یافت.

    بخشی از پروژه های عمرانی در سال آینده به بخش خصوصی واگذار می شود

    این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس همچنین نوبخت قول داد که در سال 98، بخش اعظمی از پروژه های عمرانی به بخش خصوصی واگذار شود، زیرا بر اساس گزارش های واصله در سال 97، هیچ یک از پروژه ها واگذار نشده است.

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس افزود: در نشست امروز همچنین روند تخصیص اعتبارات بخش آب و فاضلاب و منابع آب در 9 ماهه سال جاری مورد بررسی و بحث قرار گرفت، همچنین میزان بودجه این بخش در سال 98 مورد رسیدگی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو