مدیران خودروعصر اعتبار

یک کارشناس بازار مسکن خبر داد:

دلار گران نشود، مسکن گران نخواهد شد

عصر ساختمان- یک کارشناس بازار مسکن می‌گوید: چنانچه در سال ۹۸ دلار گران نشود، قیمت مسکن هم گران نخواهد شد؛ معتقدیم که هر کالایی قیمتی دارد. آنچه که امروز نسبت به بازار مسکن وجود دارد این است که افراد به دلیل نوسان نرخ دلار قیمت‌های غیرواقعی را به مردم ارایه می‌دهند.

دلار گران نشود، مسکن گران نخواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تجارت نیوز، کارشناس بازار مسکن در پاسخ به این پرسش که وضعیت بازار مسکن در سال 98 چه روندی را طی خواهد کرد؟  گفت: در نیمه نخست سال جاری شاهد افزایش هیجانی قیمت مسکن بودیم، این درحالی است که در نیمه دوم سال آرامش در بازار مسکن نفوذ پیدا کرده است. در ‌واقع در نیمه دوم سال از وضعیت هیجانی در بازار مسکن عبور پیدا کردیم.

    منصور غیبی افزود: خوشبختانه در این بازه زمانی از بحران تنش قیمت‌ها عبور کرده‌ایم و در بازار مسکن به آرامش نسبی دست یافته‌ایم.

    او تصریح کرد: در این بازه زمانی آنچه که نگران‌کننده در بازار مسکن به نظر می‌رسد این است که سایر شاخص‌های اقتصادی در سال 98 تغییر یابد. چنانچه شاهد رشد دیگر شاخص‌های اقتصادی در بازار باشیم، بی‌شک آرامش در بازار مسکن از بین خواهد رفت. تجزیه و تحلیل‌های اخیر نشان می‌دهد رشد شاخص‌هایی همچون دلار بر قیمت مسکن اثرگذار بوده و بازار مسکن نیز در این سال‌ها از این شاخص تاثیر گرفته است.

    یک فعال بازار مسکن می‌گوید: آنچه که امروز نسبت به بازار مسکن وجود دارد این است که افراد به دلیل نوسان نرخ دلار قیمت‌های غیرواقعی را به مردم ارایه می‌دهند.

    غیبی به وضعیت بازار مسکن در ماه‌های پایانی سال اشاره کرد و گفت: آنچه عوامل درونی و بیرونی در بازار مسکن نشان می‌دهد این است که قیمت مسکن تا حدودی روند با ثباتی دارد. در اواخر سال نیز بازار نیز بهتر خواهد شد.

    او اظهار کرد: چنانچه در سال 98 دلار گران نشود، قیمت مسکن هم گران نخواهد شد؛ معتقدیم که هر کالایی قیمتی دارد. آنچه که امروز نسبت به بازار مسکن وجود دارد این است که افراد به دلیل نوسان نرخ دلار قیمت‌های غیرواقعی را به مردم ارایه می‌دهند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار