مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر همدان:

اداره آسفالت در شهرداری همدان ایجاد شود

عصر ساختمان:عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه اداره آسفالت در شهرداری همدان ایجاد شود، گفت: ساختار اجرایی پروژه‌های آسفالت شهر همدان بازنگری شود.

اداره آسفالت در شهرداری همدان ایجاد شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدرضا الیاسی شامگاه گذشته در صحن علنی شورای شهر همدان اظهار داشت: حساسیت موضوع در زمینه آسفالت معابر شهری همدان بالا بوده و مردم به شدت ابراز نارضایتی می‌کنند البته منظور در این زمینه کوتاهی شهرداری همدان نیست بلکه ساختار مشخصی برای نحوه اجرای آسفالت وجود ندارد.

    وی با اشاره به اینکه حساسیت شورای شهر به شهرداری کمک می کند تا از اجرای آسفالت بدون برنامه و با فشار جلوگیری کند، گفت: اگر اداره آسفالت در شهرداری همدان تشکیل داده ولی ساختار مشخصی برای آن تشکیل نشود اتفاقی در حوزه آسفالت نمی‌افتد.

    الیاسی با بیان اینکه هر نوع خرابی آسفالت برای اصلاح راهکار خود را می‌طلبد و نمی‌توان از یک روش برای اصلاح آن استفاده کرد، گفت: باید روی ساختار اجرایی آسفالت شهرداری همدان اقدامات لازم انجام شود و پروژه‌های باکیفیتی در شهر اجرایی شود.

    وی با بیان اینکه به جای افزایش مساحت اجرای آسفالت کیفیت آسفالت باید افزایش یابد، عنوان کرد: شهرداری همدان به جای اینکه 150 هزار مترمکعب آسفالت در سطح معابر شهر همدان اجرا کند 70 هزار مترمکعب آسفالت با کیفیت و با عمر بالا اجرا کند.

    عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه ایراداتی که درباره پارکسوار گرفته می‌شود ربطی به سرگذر نداشته و از قبل در زمینه مسائل میراثی این مشکلات وجود داشته است، اظهار داشت: یکی از بهترین پروژه‌های شهر همدان بخاطر مسائلی که به شدت جزئی است نباید زیر سوال برود و برای جلوگیری از این موضوع شهردار همدان باید در این زمینه ورود پیدا کند.

    نایب رئیس شورای شهر همدان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اجرای پارکسوار سرگذر یکی از مهمترین و بهترین پروژه‌های شهرداری همدان محسوب می‌شود، گفت: انتقال اتوبوسها به این فضا بسیار مفید بود و سبب بهبود ترافیک شهری شده است.

    حمیدرضا طبی مسرور با اشاره به اینکه اگر برای ساماندهی رانندگان این بخش فکری نشود طرح تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و ممکن است اثرگذاری لازم را نداشته باشد، گفت: چند ساختمان در این منطقه فروریخته است و جز وظایف شهرداری است که نخاله‌های آن را جمع‎آوری کند.

    وی با بیان اینکه شورای شهر همدان در زمینه پروژه‌های آسفالت به طور جدی ورود پیدا کرد، گفت: آسفالت فعلی معابر شهر همدان میراث گذشته بوده و با توجه به اینکه مقوله آسفالت یکی از پرهزینه‌ترین مسائل شهری است نیاز است تا ساختاری اداری برای آن ایجاد شود.

    طبی مسرور با اعلام اینکه چندین نفر برای نظارت بر پروژه‌های آسفالت استخدام شدند ولی در محلهای دیگری به کار گرفته شده‌اند، اظهار داشت: اداره آسفالت در شهرداری تشکیل شود تا بحث آسفالت را از آن درخواست کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو