مدیران خودروعصر اعتبار

نبودن محدودیت در ارایه تسهیلات در بازآفرینی استان تهران

عصر ساختمان- در طرح بازآفرینی شهری استان تهران ۶۳ محله هدف وجود دارد که از این تعداد ۴۵ محله برای شهرستان‌‌های استان و ۱۸ محله هم مربوط به شهر تهران است.

نبودن محدودیت در ارایه تسهیلات در بازآفرینی استان تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نادر محمدزاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، گفت: برنامه‌ها آغاز و اولویت‌ها مشخص شده است. در همین خصوص با معرفی محلات هدف تهران اعتبار لازم ابلاغ شده است که با تزریق نقدینگی کار شروع می‌شود. پیش از این و قبل از طرح اقدام مشترک کار بازآفرینی به صورت پروژه‌ای انجام می‌گرفت که تمام پروژه‌ها به اتمام رسیده است اما درخصوص یک اقدام جامع کار صورت گرفته به حد قابل قبولی نبوده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ابلاغ مصوبه تخصیص داده شده برای شهر تهران 70 میلیارد تومان است که به جز این تسهیلات بانکی هم در نظر گرفته شده است و درخصوص پرداخت آن هیچ محدودیتی وجود ندارد. درخصوص این تعداد محله تعیین شده برای اجرای طرح بازآفرینی تا جایی که بودجه تخصیص داده شود کار پیش خواهد رفت و پروژه‌ها مرحله به مرحله جلو می‌روند.

    طبق اعلام محمدزاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، محلات هدف در طرح بازآفرینی شهری در استان تهران و شهر تهران به شرح ذیل هستند:

    محلات هدف شهرستان‌های استان تهران

    اسلامشهر، بهارستان، رباط کریم، ری، قرچک، ورامین، پاکدشت، پردیس، پیشوا، دماوند، قدس، ملارد، شمیرانات، فیروزکوه و شهریار (لازم به ذکر است که در هریک از این شهرستان‌ها چندین شهر به عنوان شهر هدف برای بازآفرینی معرفی شده‌اند که در مجموع 45 شهر هدف را در این طرح تشکیل می‌دهند).

    محلات هدف شهر تهران

    اتابک (منطقه 15)، دستغیب (منطقه 9)، باغ آذری (منطقه 16)، تختی (منطقه 12)، جنوب بلورسازی (منطقه 17)، راه آهن (منطقه 11)، سیروس (منطقه 12)، زاهد گیلانی (منطقه 13)، فرحزاد (منطقه 2)، دولاب (منطقه 14)، سلسبیل (منطقه 10)، هاشمی (منطقه 10)، مینایی (منطقه 15)، نعمت آباد (منطقه 19)، مقدم (منطقه 17)، شادآباد (منطقه 18)، هرندی (منطقه 12) و جوانمرد قصاب (منطقه 20)

    به جز این تعداد محله هدف در شهر تهران 5 محله دیگر به عنوان اولویت دوم در طرح بازآفرینی شامل شوش (منطقه 15)، انبار نفت (منطقه 11)، لشکر (منطقه 8)، هلال احمر (منطقه 11) و وحیدیه (منطقه 8) هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار