مدیران خودروعصر اعتبار

۶ تصمیم جدید برای مسکن مهر

افزایش ۱۰میلیون تومانی وام منتفی شد

عصر ساختمان- مدیر اعتبارات بانک مسکن گفت: با موافقت وزیر راه و شهرسازی ۶ طرح برای سرعت بخشی به پروژه‌های مسکن مهر تصویب شد.

افزایش ۱۰میلیون تومانی وام منتفی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمد حسن علمداری گفت: پیشنهاد‌های بانک مسکن درباره چگونگی سرعت بخشی به طرح‌های ناتمام، متوقف یا در حال ساخت مسکن مهر با موافقت وزیر راه و شهرسازی در حال اجرایی شدن است.

    مدیر اعتبارات بانک مسکن گفت: این بانک 6 طرح را برای سرعت بخشی به پروژه‌های مسکن مهر به وزیر راه و شهرسازی ارایه داد که با موافقتت وزیر تصویب شد.

    وی ادامه داد: از 500 هزار واحد باقی مانده مسکن مهر 440 هزار واحد ان در دست بانک مسکن است و برای تعیین تکلیف این واحد‌ها تصمیم گرفتیم تا 6 پیشنهاد ارایه دهیم.

    علمداری افزود: پیشنهاد اول مبنی بر این بود که برای حل مشکلات مسکن مهر، مدیران کل راه و شهرسازی همراه بانک مسکن جلسات هفتگی داشته باشند و همچنین با شورای مسکن استان ماهی یکبار جلسه تشکیل شود.

    وی تصریح کرد: پیشنهاد دوم حل مسائل روبنایی و زیربنای طرح‌های مسکن مهری که مشکلات اب، برق و گاز دارد بود تا در این رابطه رایزنی‌هایی در استان‌ها صورت گیرد. همچنین تعیین تکلیف واحد‌هایی که تحت تصرف مشتریان است، اما هنوز تسهیلات پرداختی ان‌ها قسط بندی نشده است، تعین تکلیف طرح‌های فاقد متقاضی و واگذاری ان‌ها به نهاد‌ها و ارگان‌ها از جمله پیشنهادات بانک مسکن بوده است.

    مدیر اعتبارات بانک مسکن ادامه داد: پیشنهاد دیگری بانک مسکن برای برون رفت از مشکلات موجود در طرح مسکن مهر نیز حذف شرایط متقاضیان واحد‌های احداثی در طرح‌های فاقد متقاضی یا تصرفی با هدف تعیین تکلیف سریع پرونده تسهیلاتی این واحد‌ها بود.

    وی افزود: وام مسکن مهر هیچگونه افزایش 10 میلیون تومانی نداشته است و طرح‌هایی که راکد بود و فعال شدند، می‌توانند از تسهیلاتی که در گذشته افزایش یافته استفاده کنند.

    وی بیان کرد: 89 درصد متقاضیان مسکن مهر اقساط تسهیلاتشان را به موقعه پرداخت می‌کنند.

    علمداری افزود: افرادی که واحد‌های مسکن مهر خود را تحویل نگرفته اند مشمول پرداخت اقساط تسهیلات نیستند، زیرا شرط پرداخت اقساط، تحویل و سکونت است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار