مدیران خودروعصر اعتبار

اسلامی خطاب به ۲۳ مدیرشهر‌های جدید؛

ضرورت عرضه مسکن با کیفیت به مردم

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی: باید با الگو‌های جدید و قیمت مناسب مسکن به مردم عرضه شود

ضرورت عرضه مسکن با کیفیت به مردم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری صداو سیما، محمد اسلامی در نشستی که امروز در شرکت مادر تخصصی عمران شهر‌های جدید برگزار شد خطاب به 23 مدیرشهر‌های جدید گفت: نباید تردیدی در اجرای برنامه‌ها داشته باشید باید با اطمینان کار را انجام دهید و ما هم صد در صد در جهت تحقق برنامه‌ها از شما حمایت می‌کنیم.
    وی ادامه داد: اعتماد سازنده‌ها و مردم نکته مهمی است که باید رعایت کنید، وعده‌هایی که می‌دهید باید سرتاریخ به ان‌ها عمل کنید.
    وی افزود: از عرضه 400 هزار واحد 200 هزار واحد را باید ظرف 2 سال اینده محقق کنید که با اغاز این 60 هزار واحد پیش درامدی برای ورود این طرح باشد در این شرایطی که مسکن برای اقشار متوسط و ضعیف عرضه نشده و استطاعت مردم برای خرید کاهش پیدا کرده است این عرضه‌ها با الگوی جدید و قیمت مناسب می‌تواند باعث شود قشر پایین در مسکن با کیفیت زندگی کند.
    وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ساخت شهر‌های جدید باید باهویت بخشی ایرانی برنامه ریزی شود و معماری و شرایط دسترسی مناسب ایجاد شود تا کاستی‌ها باعث مهاجرت مردم نشود.
    وی بیان کرد: باید در نوع و کیفیت منازل نظارت کنیم، زیرا ما فروشنده و واگذار کننده نیستیم باید کیفیت و استاندارد‌های لازم صورت گیرد.

    شناسنامه‌ مسکن برگرفته از تمام ایتم‌های کیفیت باشد

    وی افزود: شناسنامه‌ای که برای مسکن صادر می‌شود باید برگرفته از تمام ایتم‌های کیفیت باشد تا حق مردم حفظ شود.
    اسلامی بیان کرد: در شهرسازی شهر‌های جدید نیاز به ساخت کانون‌های محله، هویت بخشی داریم با بازیابی کانون‌های محله، جاذبه شهر‌ها بالا برود.
    وی با اشاره به اینکه شهر محل سکونت و‌فعالیت است نه محلی برای خوابگاه، گفت: شهر‌های پرند، صدرا، بهارستان و هشتگرد پیشتاز در بحث OTD است باید اقداماتی در جهت دسترسی‌های مناسب صورت گیرد و مسیرراحتی را برای معلولین و مردم ایجاد کنیم و در شهر باید مسیر دوچرخه وجود داشته باشد و نگاه ماشینی را در شهر‌های جدید به حداقل برسانیم.
    وی با اشاره به بحث‌های خدماتی و روبنایی بیان کرد: باید برای توسعه زیرساخت‌ها اقداماتی لازم صورت گیرد و درخصوص بخش‌های انشعابات باید برنامه ریزی شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو