مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:

۴۵ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر افتتاح می‌شود

عصر ساختمان- ۴۵ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر افتتاح می شود و پرونده مسکن مهرهایی که معارض ندارند، تا پایان سال ۹۸ بسته خواهد شد.

۴۵ هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر افتتاح می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴:۰۰

    په گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از هیبنا، احمد اصغری مهرآبادی در سفر به دماوند اظهار کرد: در این سفر مقرر شد، شهردار رودهن و مدیرکل راه و شهرسازی نماینده هایی برای برگزاری نشست های کارشناسی و حل مشکل موجود بر سر قیمت برخی اراضی تعیین کنند و این نشست ها برگزار شود و اگر مشکلاتی باقی ماند، یک جلسه با حضور فرماندار دماوند و نماینده مردم در مجلس در دفتر بنده این مشکلات بررسی و حل شود.

    وی افزود: بحث آماده سازی زمین‌ها برای مسکن مهر رودهن، نیاز به احداث دیوار در برخی مناطق و دیگر خدماتی مانند فضای سبز و آموزشی و نیز کلانتری از مواردی است، که باید با همکاری شهردار و مدیرکل راه و شهرسازی به انجام برسد.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر عمده کار و مشکلات حل شده است، اما هنوز مشکلاتی وجود دارد، که وظیفه ما حل آن است، رویکرد وزارت راه و شهرسازی این است، که از منابع وزارتخانه برای ارایه خدمات زیربنایی و روبنایی کمک کنیم، در حالی که این امر در قانون نبود ولی ما مشاهده کردیم، که دولت از نظر مالی در تنگنا است و ما نیز زمین داریم و از محل فروش زمین و یا تهاتر با پیمانکار برای خدمات زیربنایی، روبنایی و آماده سازی محل و محوطه سازی و نیز تکمیل پروژه های باقی مانده اقدام کردیم و در لایحه 98 نیز این امر را پیشنهاد دادیم، که با مساعدت نماینده های مجلس انجام شود.

    وی افزود: بسیاری از کارها اگر انجام می شد، بهتر بود، اما این اقدامی است، که انجام شده است، بله بهتر بود، قبلا مطالعات کافی انجام می گرفت و بعد از آماده سازی خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر آماده می شد، اما به هرحال انجام شده و ما در حال حاضر 10 سال از عمر مسکن مهر را سپری کردیم و باید کار را با کمک یکدیگر جمع کرده و باقی مانده مشکلات حل شود.

    مهرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا مردم نیز می بایست، مبالغی برای افزایش هزینه های مسکن مهر پرداخت کنند، گفت: بله، در پرداخت هزینه های اضافی نیاز است، که مردم نیز کمک کنند.

    وی افزود: در دهه فجر 45 هزار واحد مسکن مهر افتتاح می شود و پرونده مسکن مهر در مواردی که معارض ندارند و در مراجع قضایی نیستند، تا پایان سال 98 به پایان می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار