مدیران خودروعصر اعتبار

قراردادهای عرصه پروژه امیر ساوالان مسکن مهر پردیس امضا شد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تمام قراردادهای عرصه مالکان پروژه امیر ساوالان در فاز ۸ مسکن مهر پردیس امضا شده است.

قراردادهای عرصه پروژه امیر ساوالان مسکن مهر پردیس امضا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، سید مهدی هدایت اظهار داشت: بر اساس وعده هفته گذشته مبنی بر آماده شدن تمام قراردادهای این پروژه، مالکان برای دریافت قرارداد خود می‌توانند به واحد واگذاری عرصه شرکت عمران مراجعه کنند.
    وی در ادامه افزود: تمامی متقاضیانی که به تعهدات مالی خود عمل کردند، مشمول این واگذاری هستند.

    *سامانه هوشمند خدمات الکترونیک شهر جدید پردیس به روز رسانی شد
    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به بروز رسانی سامانه خدمات الکترونیک این شرکت گفت: به منظور ارائه اطلاعات و خدمات صحیح به شهروندان، تسریع در فرآیندهای اداری نظیر مراجعات حضوری، رصد پیشرفت فیزیکی واحدها، ارائه گزارشات منظم از پیشرفت واحدها و صدور قرار داد 5 برگی، سامانه خدمات الکترونیک شهر جدید پردیس با هدف مدیریت وساماندهی مراجعات متقاضیان مسکن مهر و شهروندهان فازهای نوساز شهر جدید پردیس این سامانه به روز رسانی شده است.
    هدایت با اشاره به بروز رسانی این سیستم اظهار داشت: هر هفته امکانات جدیدی به این سامانه به منظور مستند سازی فعالیت ها و مراجعات افزوده می‌شود.
    وی با اشاره به سایر امکانات میز خدمت الکترونیکی شرکت عمران شهر جدید پردیس عنوان کرد: مشاهده آخرین وضعیت هر پروژه، دریافت نوبت مراجعه به کارگزاری، پرسش و پاسخ با مسئولین فنی پروژه‌ها، مشاهده آنلاین تعداد نفرات فعال در پروژه ها، مشاهده تعداد واحدهای تحویل شده، افتتاح شده و به صورت روزشمار را می توان از دیگر امکانات این سامانه نام برد.
    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: انتخاب واحد هوشمند بر اساس رتبه بندی متقاضیان در صف، امور مربوط به واگذاری عرصه، اجاره بهای 99 ساله، امور مربوط به انصراف و استرداد، امور مربوط به متقاضیان فوت شده، امور مربوط به نقل و انتقالات و معاملات ثانویه در این سامانه پیش بینی شده است.
    هدایت در ادامه افزود: امور مربوط به درخواست پرداخت اضافه وجه واریزی، تایید شرایط و ویرایش اطلاعات و فرم ج، اعلام صدور قرارداد المثنی، امور مربوط به اصلاح قرارداد، امور مربوط به تحویل واحد، استعلامات و تحویل قرارداد و … ده ها امکان دیگر که تا حد امکان پیگیری آخرین وضعیت واحد و پروژه را بدون مراجعه به کارگزاری و یا مراجعه و دریافت اطلاعات به صحیح ترین شیوه و در کمترین زمان انجام می‌شود.
    وی با اشاره به اهمیت رعایت اصل تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: قبل از حضور متقاضیان، تمام امور اداری تا حد امکان بررسی و انجام و متناسب با حجم کار کارگزاری و افراد در صف انتظار، برای متقاضیان وقت تعیین می شود.
    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ادامه افزود: با توجه به حجم کار کارگزاری در موضوعات مختلف، مدیریت بهینه منابع انسانی در کارگزاری و سایر بخش‌های شرکت عمران پردیس با این روش محقق خواهد شد.
    گفتنی است، متقاضیان مسکن مهر شهر پردیس با وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه می توانند وارد سامانه بشوند.
    شهرستان پردیس در شرق پایتخت قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار