مدیران خودروعصر اعتبار

مشکل مسکن مددجویی در سطح استان تا پایان سال آینده رفع می شود

عصر ساختمان- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در حوزه مسکن با سیاست‌گذاری که برای رفع مشکل مردم در طی سه سال انجام شده انتظار می رود که تا پایان سال آینده مشکل مسکن مددجویی در سطح استان رفع شود.

مشکل مسکن مددجویی در سطح استان تا پایان سال آینده رفع می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، احمد لطفی صبح امروز در نشست با امام جمعه شهر چغادک اظهار داشت: با علم به این که امسال سال سختی برای مردم است این نهاد اقدام به ایجاد اطاق جنگ اقتصادی کرد تا بتواند فشارهای اقتصادی که بر دهک های پایین جامعه فشار می‌آورد را کنترل کند.
    مدیرکل کمیته امداد استان بوشهرافزود: میزان مراجعات غیر تحت پوشش به این نهاد طی 9 ماه گذشته سه برابر شده است که تلاش کردیم خدمات به روز و صف ارائه خدمات به مردم شکسته شود.
    وی تصریح کرد: در این راستا زمینه سازی لازم برای حمایت این افراد که 13 هزار خانواده بوده را در مجموعه این نهاد ایجاد و زمینه کاهش نارضایتی های احتمالی را فراهم کردیم.
    لطفی ادامه داد: به روزرسانی خدمات را نه تنها در حوزه پوشش حمایتی امداد در عرصه پرداخت مستمری بلکه در سایر حوزه ها از جمله اشتغال، مسکن، درمان، فرهنگی و جهیزیه نیز انجام شد.
    وی یادآور شد: در حوزه اشتغال اقدام به ارائه تسهیلات مالی ارزان قیمتی کردیم که نتیجه آن خودکفایی یک هزار و 500 خانوار تحت پوشش در سال جاری بوده است.
    مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: در حوزه مسکن با سیاست‌گذاری که برای رفع مشکل مردم در طی سه سال انجام شده انتظار می رود که تا پایان سال آینده مشکل مسکن مددجویی در سطح استان رفع شود.
    وی با اشاره به مشکلات مددجویان تحت پوشش این نهاد در بخش مرکزی بوشهر، اظهار داشت: با استقرار یک اداره این نهاد در شهر چغادک به دنبال این بودیم که زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تری به مردم ارائه شود.
    لطفی با اشاره به این که نیازهای مددجویی در سطح استان با اعتبارات کمیته امداد هم خوانی ندارد، بیان کرد: نیاز است شرکت های صنعتی نیز در راستای مسؤولیت اجتماعی خود به افراد نیازمند پیرامونی کمک کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو