مدیران خودروعصر اعتبار

حناچی در جمع خانواده شهدای حادثه پلاسکو:

تلاش کردیم تلخی حادثه پلاسکو را به فرصت تبدیل کنیم

عصر ساختمان- شهردار تهران در نشست صمیمی با خانواده شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو شرکت و بر عزم خود برای پیگیری تعهدات شهرداری به این خانواده‌ها تأکید کرد.

تلاش کردیم تلخی حادثه پلاسکو را به فرصت تبدیل کنیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، پیروز حناچی ، بعد از ملاقات اختصاصی با هر یک از خانواده‌ها و صحبت با آن‌ها، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: فرزندان شما به چنین مقام شایسته‌ای دست پیدا کردند و مطمئنا خیری که برای مردم این شهر داشتند، قابل توصیف نیست.

    وی با اشاره به این‌که حادثه پلاسکو علی‌رغم همه تلخی‌هایش نقاط ضعفی را نیز روشن کرد، توضیح داد: این نقطه ضعف است که در مورد ایمنی ساختمان‌های بلندمرتبه دچار مشکل هستیم و آمادگی‌های ما صرفا برای ساختمان‌های متعارف است. امروز یکی از برکات ایثار شهدای آتش نشان این است که آتش‌نشانی 21 دستگاه حرفه‌ای بالابر برای حوادثی از جنس پلاسکو تهیه کرده است.

    شهردار تهران ضمن تقدیر از مدیران شهری برای خرید تجهیزات، گفت: اگر این اقدام هر چه سریع‌تر انجام نمی‌شد به دلیل تحریم‌ها با مشکلات فراوانی مواجه می‌شدیم.

    وی با اشاره به تاکید مادر یکی از شهدای آتش‌نشان مبنی بر ضرورت اختصاص بخشی برای بزرگداشت شهدای پلاسکو در ساختمان «پلاسکو نو»، عنوان کرد: قطعا هر چه که به جای پلاسکو ساخته می‌شود باید یاد آن شهدای عزیز را گرامی بدارد.

    حناچی افزود: همان موقع که در وزارت راه و شهرسازی بودم، مصوبه‌ای دادیم و به بنیاد مستضعفان توصیه کردیم که در طراحی ساختمان جدید یاد شهدای عزیز را گرامی بدارد؛ خوشحالم حالا این قول را به شما بدهم که بدون شک یاد این عزیزان در ساختمان جدید گرامی داشته خواهد شد.

    وی با اشاره به دیگر درخواست‌های خانواده شهدای آتش نشان گفت: آن بخش از تعهدات داده‌شده که در اختیار ماست را قطعا انجام خواهیم داد و آن بخش هم که مربوط به ما نیست را قول می‌دهم در حد توان پیگیری کنم.

    ارسال درخواست ملاقات خانواده شهدای آتش نشان به بیت مقام معظم رهبری

    شهردار تهران تصریح کرد: درخواست ملاقات شما خانواده‌های عزیز با مقام معظم رهبری را نیز فردا به بیت ایشان ارسال خواهم کرد و امیدوارم دست‌کم این دیدار در زمان اقامه یکی از نمازهایشان که مرسوم است، صورت پذیرد.

    پیروز حناچی، شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلاسکو حادثه تلخی بود و قطعا تلخی آن برای خانواده شهدای عزیز بسیار بیشتر است. ما تلاش کردیم به برکت وجود شما و فرزندان عزیزتان، این تلخی را به یک فرصت تبدیل کنیم و ان‌شاءالله خیر این اقدامات نیز به شکل صلوات جاریه برای فرزندان شما عزیزان باقی بماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار