مدیران خودروعصر اعتبار

بساط بخاری نفتی از مدارس خراسان شمالی جمع شد

عصر ساختمان- مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی از به پایان رسیدن پروژه برچیده شدن بخاری‌های نفتی مدارس استان خبر داد.

بساط بخاری نفتی از مدارس خراسان شمالی جمع شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، امین فلاح با اشاره به دستور استاندار خراسان شمالی به این اداره کل مبنی بر برچیده شدن بخاری های نفتی تا تاریخ 10 بهمن ماه سال جاری اظهار کرد:  1500 بخاری هرموتیک برای مدارس استان خریداری شده و کار اجرایی این پروژه به اتمام رسیده است و علاوه بر آن در حال حاضر برخی از مدارس از بخاری‌های جدید استفاده می‌کنند.

    وی ادامه داد: نصب و خریداری بخاری‌ها حتی در مناطق دور افتاده کار بزرگی بود و می‌تواند گفت در کشور رکورد زده شد که در مدت یک ماه 1350 بخاری در مدارس نصب شود و به بهره‌برداری برسد.

    مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی عنوان کرد: حدود هشت میلیارد تومان اعتبار برای خریداری و اجرای پروژه هزینه شده است. به عنوان مثال 10 روز پیش استارت استفاده از بخاری‌های جدید در شهرستان جاجرم زده است.

    فلاح ادامه داد: حدود 30 روستا تاکنون گازرسانی نشده است که هر زمان گازرسانی انجام شود، کار نصب و راه‌اندازی بخاری‌های جدید در آنجا نیز انجام می شود.

    پیش از این استاندار خراسان شمالی در دی ماه تاکید کرده، تمامی بخاری‌های نفتی در مدارس این استان باید طی یک ماه آینده برچیده شود.

    به گزارش ایسنا، محمد علی شجاعی در شورای اداری شهرستان فاروج خطاب به مدیران ذی ربط خاطرنشان کرد: تا 12 بهمن سال جاری یک بخاری نفتی در مدارس استان وجو نداشته باشد.

    وی گفت: اولویت برچیده شدن بخاری های نفتی در مدارس استان در ابتدا به مدارس روستایی داده شود. برای انجام این امر، مبلغ 10 میلیارد تومان اختصاص داده می شود تا کار هرچه سریع تر اجرایی شود.

    فلاح، مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه در این استان 7000 کلاس درس وجود دارد، اظهار کرد: 62 درصد مدارس استان با سیستم مرکزی که گازی هستند گرم می شوند و سیستم گرمایشی مابقی کلاس ها یا بخاری های نفتی و یا بخاری های گازی هستند.

    وی بیان کرد: 1200 کلاس با بخاری نفتی و 1200 کلاس نیز با بخاری گازی گرم می شوند که بر اساس استانداردسازی مدارس، این بخاری ها باید برچیده شوند. از 1200 بخاری نفتی موجود، تاکنون 400 دستگاه بخاری هرمتیک خریداری شده که 100 دستگاه وارد استان و نصب شده است. هزینه خریداری و نصب هر دستگاه سه میلیون تومان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو