مدیران خودروعصر اعتبار

۱۳۰ هزار خانه روستایی در آذربایجان غربی بیمه شد

عصر ساختمان- سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: ۱۳۰ هزار مسکن روستایی در استان که در معرض خطر حوادث طبیعی بودند، از بیمه برخوردار شدند.

۱۳۰ هزار خانه روستایی در آذربایجان غربی بیمه شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایرنا ، پیمان آرامون روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان غربی افزود: توجه به بیمه مسکن روستایی و اعلام آن به روستاییان به فرمانداری ها ابلاغ شده است و در این زمینه اعتباراتی نیز از مرکز کشور ابلاغ شده که در راستای آن دوره هایی توسط اساتید دانشگاهی برگزار می شود.
    وی با اشاره به رعایت موارد ایمنی درباره گاز co یا منوکسید کربن ادامه داد: به شهرداری ها ابلاغ شده که با همکاری اداره کل استاندارد وضعیت سیستم گرمایش فرمانداری ها و ادارات بررسی شود تا هیچ گونه نشت گازی بروز نکند.
    وی ادامه داد: به تالارها نیز ابلاغ شده تا مجوزهای لازم را برای استاندارد سازی سیستم گرمایشی و بررسی آن دریافت کنند تا در استان شاهد بروز خسارت از این بابت نبود.
    آرامون بیان کرد: هم اکنون فضای مجازی نقش مهمی در زمینه مدیریت بحران دارد و باید از این فضا برای مدیریت موضوعات مرتبط استفاده کرد زیرا مدیریت مجازی بسیار مهمتر از مدریت ساختاری است.
    سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه ارائه اطلاعات پراکنده در زمان بحران ممنوع است، ادامه داد: راهکارهای مدیریت اخبار لازم است تا توسط کارگروه ها بررسی شود و از یک منبع واحد در این زمینه اطلاع رسانی شود که این منبع واحد و سخنگو نیز مدیریت بحران استانداری می باشد.
    امیر عباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی نیز در این زمینه گفت: امسال 9 هزار و 500 میلیارد ریال (950 میلیاردتومان) خسارت به بخش های مختلف استان وارد شده که هشت هزار و 900 میلیارد ریال (890 میلیارد تومان) آن در بخش کشاورزی است.
    وی بیان کرد: در اثر سیل، طوفان و صاعقه نیز در استان 11 نفر در سال جاری جان باخته اند.
    به گزارش ایرنا آذربایجان غربی یکی از استان هایی است که سالانه خسارت های فراوانی براثر حوادث طبیعی بالاخص سیل و طوفان به بخش کشاورزی و روستایی آن وارد می شود و به علت کشاورزی بودن مهمترین محور اقتصادی و معیشت مردم استان توجه به مدیریت حوادث لازم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار