مدیران خودروعصر اعتبار

با حضور فتاح

۲۲۰ واحد مسکن مددجویان در استان گیلان به بهره برداری رسید

عصر ساختمان- ۲۲۰ واحد مسکن مددجویان گیلانی با حضور رئیس کمیته امداد به بهره برداری رسید.

۲۲۰ واحد مسکن مددجویان در استان گیلان به بهره برداری رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سید پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد در مراسم بهره برداری از 220 واحد مسکونی برای مددجویان استان گیلان، با قدردانی از حمایت‌های دولت و مجلس برای تخصیص اعتبار مسکن محرومان، گفت: سازمان برنامه و بودجه سال گذشته 60 میلیارد تومان برای ساخت هزار واحد مسکن مددجویان اختصاص داد که امروز 220 واحد از آنها به بهره برداری می‌رسد.

    وی با اشاره به اینکه برای ساخت 220 واحد مسکن حدود 11 میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: 18 واحد از این واحدهای مسکونی مربوط به مددجویان شهرستان لنگرود است و مابقی برای مددجویان در دیگر شهرستان‌های گیلان ساخته شده است.

    رئیس کمیته امداد با تاکید بر ساخت مسکن مددجویان با رعایت تمام نکات ایمنی و فنی، ادامه داد: تاکنون تمام واحدهای مسکونی ساخته شده توسط کمیته امداد مورد رضایت مددجویان بوده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

    وی افزود: این واحدهای مسکونی شامل 92 واحد روستایی و 127 واحد شهری با مشارکت خیران مسکن‌ساز استان گیلان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح گیلان است که به آنها واگذار می‌شود.

    رئیس کمیته امداد به روند ساخت مسکن برای مددجویان اشاره کرد و گفت: بخشی از هزینه ها توسط دولت و خیران و بخشی دیگر هم توسط کمیته امداد و خانواده مددجو تامین می شود.
    فتاح  خاطرنشان کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، افتتاح چنین پروژه‌هایی امید را در زندگی محرومان دوچندان می‌کند.

    محمدجواد نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این مراسم، گفت: افتتاح 220 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان گیلان در راستای تحقق وعده دولت برای ساخت دو هزار واحد برای مددجویان انجام شد.

    وی با اشاره به اینکه ساخت مسکن برای مددجویان امداد در کشور سرعت گرفته است، افزود: امیدواریم این روند با کمک دولت، کمیته امداد و خیران با شتاب بیشتری به نتیجه برسد.

    این  220 واحد از مسکونی با زیر بنای 12 هزار و 756 مترمربع،  با مبلغ 10 میلیارد و 944 میلیون و 500 هزار تومان به بهره‌برداری رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار