مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار اردبیل:

میزان مقاوم‌سازی واحدهای روستایی اردبیل تا ۷۰ درصد افزایش یابد

عصر ساختمان:استاندار اردبیل گفت: باید با پیگیری‌های لازم ۵۰ درصد مقاوم‌سازی واحدهای روستایی را در استان اردبیل ارتقا داده و به ۷۰ درصد برسانیم.

میزان مقاوم‌سازی واحدهای روستایی اردبیل تا ۷۰ درصد افزایش یابد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، مجید خدابخش صبح امروز در دیدار با مسئولان بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار داشت: اوج رقت قلب و عظمت روح امام راحل تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد و در قرآن کریم کلمات احسن و حسن و احسان در آیات متعدد آمده است یعنی نیکوکاری در تمامی زوایای خدمت و زندگی و امام این‌گونه این کلمات را به مردم بیان کرد.

    وی با اشاره به مسائل و مشکلات گروهک‌ها در اوایل پیروزی انقلاب گفت: امام راحل بحث ارجحیت کوخ نشینان بر کاخ نشینان را مهم ارزیابی می‌کند و بر تاسیس بنیاد مسکن و کمیته امداد دستور می‌دهد تا خدمات‌رسانی به محرومان در جامعه گسترش یابد.

    استاندار اردبیل افزود: من بنیاد مسکن را از آن نگاه می‌بینم اگر می‌خواهیم در روستاها ماندگاری ایجاد کنیم باید خدمات ارائه کنیم به ویژه در روستاهایی که جوانان حضور دارند و مهاجرت معکوس دارند.

    خدابخش اجرای طرح هادی را یکی از کارهای مهم بنیاد مسکن و فعالیت مطلوبی دانست و بیان کرد: این فعالیت، اهالی روستاها را راضی کرده است و بااین اقدامات شاهد توسعه و عمران هر چه بیشتر در مناطق روستایی استان هستیم.

    رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل تصریح کرد: مقاوم‌سازی کار اصلی در روستاها بوده و باید پیگیری کنیم که 50 درصد مقاوم‌سازی واحدهای روستایی را در استان ارتقا داده و به 70 درصد برسانیم تا در راستای مقابله در برابر حوادث قهریه مقاوم باشیم.

    وی با بیان اینکه حساب 100 را بیش از 50 درصد مردم نمی‌شناسند، اظهار کرد: با تغییر شکل و شمایل کمک، خیرین را در ارائه کمک‌ها باید یاری کرد زیرا مردم ایران، مردمی عاطفی هستند و باید فضا را ایجاد کنیم و تبیین و تبلیغ روحیه خیرات و احسان و انفاق با فطرت بیشتر انطباق دارد.

    رئیس شورای اداری استان اردبیل تبلیغات در زمینه مقاوم‌سازی و احداث مسکن توسط خیرین در صدا و سیما را مهم ارزیابی کرد و افزود: فرمانداران و ائمه جمعه و شوراها در این زمینه پیشقدم شده و باید خود را مقید به پیشبرد این موارد بکنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو