مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای ۱۲ پروژه عمران و بهسازی در محله های هدف شهرهای اردبیل

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تصویب اجرای ۱۲ پروژه جدید عمران و بهسازی در محله های هدف این استان خبر دادد.

اجرای ۱۲ پروژه عمران و بهسازی در محله های هدف شهرهای اردبیل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، خلیل محبت خواه ، در جلسه بررسی عملکرد استان در حوزه عمران و بهسازی شهری افزود: اقدامات عمران و بهسازی شهری استان در محله های هدف اعم از بافت های فرسوده شهری ، سکونت گاه های غیررسمی و بافت های تاریخی شهرها بر اساس برنامه های تعریف شده پیش رفته و عملکرد این اداره موفق بوده است.
    وی به توان راه و شهرسازی استان در بخش عمران و بهسازی شهری اشاره کرد و گفت: با توجه به عملکرد خوب استان در سال گذشته درصورت افزایش اعتبارات استان در سال جاری اقدامات مناسبی برای تحقق سیاست های شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری انجام می شود.
    محبت خواه بیان کرد: اداره عمران و بهسازی شهری استان هم در زمینه ایجاد ساختار و هم در برنامه های اجرایی پروژه ها موفق عمل کرده است.
    در این جلسه در زمینه اجرای پروژه ساماندهی حریم اطراف بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی به عنوان پروژه ویژه تعریف شده و تامین اعتبارات لازم تصمیم گیری شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی