مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان ایران در عراق برگزار می شود

عصر ساختمان- نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان جمهوری اسلامی ایران در بغداد، پایتخت عراق در تاریخ ۲ تا ۵ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان ایران در عراق برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، نمایشگاه اختصاصی صنعت ساختمان ایران در عراق از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه 1398 و به منظور شناخت بازار و نیاز متقاضیان، توسعه صادرات غیرنفتی و خروج از رکود حاکم بر اقتصاد کشور در مرکز نمایشگاهی شهر بغداد، پایتخت هشت میلیون نفری کشور عراق برگزار خواهد شد.
    تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در حوزه های سیمان، بتن و ماشین آلات وابسته، انواع لوله و تجهیزات آبرسانی، برق و سیستم های الکترونیکی، شیرآلات و چینی بهداشتی، آهن، استیل و آلومینیوم، دیوارپوش و کفپوش، کاشی و سرامیک، در و پنجره، نرم افزار و سیستم های هوشمند کاربردی در ساختمان، تجهیزات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی، انواع نمای خارجی و ملزومات وابسته، تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، ماشین آلات سبک و سنگین، خدمات فنی و مهندسی و تمامی صنایع وابسته می توانند در این نمایشگاه حضور یابند و توانمندی ها، کالاها و خدمات خود را در معرض بازدید علاقمندان عراقی قرار دهند.
    این نمایشگاه در حالی برگزار می شود که بازار عراق در حوزه ساختمانی مزیت های بسیاری دارد و شرکت های ایرانی می توانند از این مزیت ها برای افزایش سودآوری خود استفاده کنند.
    نیاز عراق به واردات در بخش های مختلف صنعتی به ویژه در حوزه ساختمان، سهم بالای بخش خصوصی در پروژه های عمرانی و ساختمانی عراق، نیاز عراق به بازسازی و نوسازی بیش از دو میلیون واحد مسکونی، معافیت 10 ساله مالیات و عوارض برای سرمایه گذاران و رشد 66 درصدی صادرات ایران به عراق از جمله ویژگی هایی به شمار می روند که می تواند بازار عراق را برای فعالان عرصه ساختمانی ایران جذاب کند.
    علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت www.isfahanfair.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 03132611614 و 03132611615 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار