مدیران خودروعصر اعتبار

هاشمی تشریح کرد

سیاست‌های شورای شهر در بررسی لایحه بودجه ۱۳۹۸

عصر ساختمان- رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سیاست‌های شورا در بررسی لایحه بودجه ۱۳۹۸، پرهیز از هزینه‌های غیرضروری و تشریفاتی، افزایش بهره وری در هزینه‌های خدمت رسانی و توجه به اولویت‌های توسعه شهر در بخش حمل ونقل عمومی، ترمیم آسیب‌های اجتماعی، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و نوسازی بافت‌های فرسوده است.

سیاست‌های شورای شهر در بررسی لایحه بودجه ۱۳۹۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، محسن هاشمی رفسنجانی در صد و بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: ابتدا لازم است به دو حادثه همزمان که مظلومیت و حقانیت ملت ایران را در جهان نشان داد اشاره کنم، نشست ورشو که تصویری تمام نما از شرایط بحرانی جهان اسلام و عمق فاجعه در برخی دولت‌های عربی را نشان می‌دهد که کنار رژیم اسراییل و علیه جمهوری اسلامی ایران و جریان اصیل اسلامی قرار گرفته اند و در همان روز، حادثه تروریستی در سیستان وبلوچستان که مردم ایران را داغدار کرد و البته میوه چنین اقدامات خارج از چارچوب حقوق و روابط بین المللی محسوب می‌شود.

    وی با بیان اینکه البته شباهت دیگر این دو حادثه آن بود که هیچ کدام به اهداف خود نرسیده و نخواهند رسید، اضافه کرد: اگرچه در ورشو آمریکا توانست برخی دولت‌های عربی را در کنار رژیم صهیونیستی و منافقین گرد بیاورد، اما نتوانستند حتی اشاره کوچکی به نام بزرگ ایران کنند و در عملیات تروریستی نیز اگرچه خون پاک مرزبانان مظلوم و غیور ایران بر زمین ریخته شد، اما شرمساری این حادثه به جای ایران برای عاملان و آمران آن ماند و ملت ایران به دلیل وجود چنین فرزندانی سرافرازتر شد و تروریسم میدانی و دولتی هر دو عواقب اقداماتشان را به زودی مشاهده خواهند کرد.

    هاشمی با بیان اینکه در هفته‌های آتی، شورا درگیر بررسی لایحه بودجه سال 1398 است، عنوان کرد: امیدواریم با توجه به تغییرات در مدیریت شهری با تلاش همکاران شورا، بررسی این لایحه در کمیسیون‌های تخصصی و تلفیق هرچه سریع‌تر به اتمام برسد و لایحه در مهلت مقرر در صحن شورا تصویب شود و قبل از پایان سال به تایید مراجع ذیربط برسد.

    وی گفت: سیاست‌های شورا در بررسی لایحه بودجه 1398، پرهیز از هزینه‌های غیرضروری و تشریفاتی، افزایش بهره وری در هزینه‌های خدمت رسانی و توجه به اولویت‌های توسعه شهر در بخش حمل ونقل عمومی، ترمیم آسیب‌های اجتماعی، کاهش آلاینده‌های زیست محیطی و نوسازی بافت‌های فرسوده است.

    به گفته رییس شورای شهر تهران با توجه به شرایط سخت معیشتی مردم و مشکلات نقدینگی شهرداری تهران، به صورت جدی از همه مجموعه مدیریت شهری می‌خواهیم هزینه‌های غیرضروری تشریفاتی و لوکس گرایی را در اعتبارات حذف کرده و بودجه را در اولویت‌ها هزینه کنند.

    هاشمی عنوان کرد: در شرایط انقباضی مالی، تنها راهکار جلوگیری از روزمرگی و رکود در توسعه شهر، افزایش بهره وری از طریق بهبود اثربخشی در اولویت بندی مناسب پروژه‌ها و مصارف و همچنین ارتقاء کارایی از طریق حذف رانت ها، سوء مدیریت‌ها و موازی کاری هاست.

    وی با بیان اینکه مطالبات مردم از مدیریت شهری جدید بسیار جدی است، عنوان کرد: می‌توان گفت که سال 1398، سال قضاوت مردم در مورد عملکرد مدیریت شهری و لیست امید خواهد بود و این قضاوت نتیجه خود را در آرای مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نشان خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو