مدیران خودروعصر اعتبار

مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در تامین مسکن

عصر ساختمان- احداث و تامین ۲۹ هزار و ۳۹۵ واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد نتیجه تلاش‌های خیرین بوده که تعداد ۱۷ هزار و ۶۲۲ واحد تاکنون تحویل و تعداد ۱۱ هزار و ۷۷۳ واحد در دست اقدام و اجرا قرار دارد.

مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی خیرین در تامین مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کیومرث سلگی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز، فعالیت های آن انجمن را از بدو تاسیس تاکنون تشریح کرد و گفت: از بدو افتتاح حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام‌خمینی (ره) با هدف کمک به خانه‌دار شدن محرومین و اقشار کم درآمد با استفاده از مشارکت‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران جامعه به مبلغ کل 346هزار و 880 میلیون ریال و استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت و کمک های بلاعوض حساب 100 امام (ره) تاکنون نسبت به تامین مسکن (احداث، تعمیر، تکمیل و ترهین) 54612 خانوار در سطح روستاها و شهرهای کشور اقدام کرده است.

    مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز با یادآوری این که انجمن خیرین مسکن ساز ایران با هدف افزایش سطح همکاری و مشارکت خیرین در تامین مسکن خانواده‌های نیازمند و سپردن آن مهم به مردم در سال 1383 تاسیس و در سال 1386 محل انجمن از وزارت راه و شهرسازی به بنیاد مسکن منتقل شد، افزود: انجمن خیرین مسکن ساز از زمانیکه به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منتقل شد مورد حمایت آن بنیاد قرار گرفت و از آن تاریخ تاکنون موفق به جذب بیش از 1500 خیر در قالب عضویت رایگان در هیات‌های امنا و هیات‌مدیره انجمن‌های استان‌ها و شهرستان‌ها در تمامی مراکز استان و بیش از 120 شهرستان شده است.

    سلگی تصریح کرد: نتیجه تلاش‌های خیرین مسکن‌ساز کمک به احداث و تامین 29 هزار و 395 واحد مسکونی برای محرومان و اقشار کم درآمد بوده است که تعداد 17 هزار و 622 واحد تاکنون تحویل و تعداد 11 هزار و 773 واحد در دست اقدام و اجرا قرار دارد.

    وی در عین حال یادآور شد: از ابتدای سال 94 تاکنون در قالب تفاهم‌نامه‌ای پنج جانبه بین بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی، سازمان ملی زمین و مسکن و انجمن خیرین (با دبیری انجمن) اقدام به تامین مسکن برای 7 هزار و 737 خانواده فاقد مسکن دارای حداقل 2 عضو معلول در سطح شهرهای کشور کردیم. از این تعداد تاکنون 2851 واحد به بهره‌برداری رسیده و تعداد 4886 واحد نیز در دست اقدام و اجرا قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو