مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران عنوان کرد

دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در پروژه های مشارکتی ساخت مسکن

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی ضمن دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در طرح‌های مشارکتی ساخت واحدهای مسکونی گفت: وزارت راه و شهرسازی برای تولید مسکن زمین رایگان در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در پروژه های مشارکتی ساخت مسکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی که در پایان سفر خود به استان کرمان، در فرودگاه سیرجان و در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، مسکن را یکی از اولویت‌های دولت برشمرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مشارکتی مسکن زمین رایگان در اختیار سرمایه گذاران قرار می‌دهد تا تولید مسکن شکل بگیرد.

    وی ادامه داد: مهم ترین دغدغه و اولویت دولت در بخش مسکن حمایت از توسعه‌گران، سازندگان و سرمایه گذاران است تا در جریان تولید مسکن نقش ایفا کنند.

    اسلامی سپس به دستاوردهای سفر خود از استان کرمان اشاره کرد و گفت: در سفر به سیرجان، مهم‌ترین موضوع، بررسی تقاضایی بود که برای مسکن وجود داشت. در این شهرستان متقاضیان زیادی وجود دارند و لازم بود تصمیماتی اتخاذ شود که در فرآیند ساخت مسکن روان سازی انجام شود.

    وی ادامه داد: در سیرجان، در کنار متقاضیان، ظرفیت ساخت و ساز نیز وجود دارد و شرکت‌هایی هستند که آمادگی دارند در قالب مشارکت برای تولید مسکن اقدام کنند. وزارت راه و شهرسازی از این امر استقبال می کند، چراکه منطبق با سیاست‌های دولت است.

    این عضو کابینه تدبیر و امید با اشاره به افتتاح واحدهای مسکن احداث شده در دولت دوازدهم در شهرستان سیرجان گفت: امروز شاهد بودیم که 584 واحد از 2400 واحدی که پیشتر برنامه‌ریزی شده و در سال 94 در دستور کار قرار گرفته بود، به بهره‌برداری رسید. وی افزود: امیدواریم با تصمیماتی که اتخاذ می‌شود و همتی که خود شهرستان دارد، به تولید مسکن در سیرجان سرعت داده و صف انتظار متقاضیان مسکن را کاهش دهیم.

    اسلامی با بیان اینکه سیرجان مستعد است و پتانسیل ساخت و ساز دارد، گفت: همینجا از سرمایه‌گذارانی که علاقه‌مند هستند دعوت می‌کنیم تا در این پروژه که می‌تواند به ساخت دست کم 10 هزار واحد مسکونی شود، مشارکت کنند. در این برنامه سازمان ملی زمین و مسکن نیز مشارکت می کند.

    وزیر راه و شهرسازی در انتها به بحث مسکن مهر نیز اشاره کرد و افزود: مسکن مهر در استان کرمان، تا قبل از پایان سال 98 تعیین تکلیف و تکمیل خواهد شد و چیزی به عنوان پروژه نیمه تمام نخواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار