مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن:

بهره مند ی زوج ها از تسهیلات قرض الحسنه بانک مسکن

عصر ساختمان- مسعود ایزدی از پرداخت ۳۶ هزار و ۲۹۶ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج طی ده ماهه نخست امسال به متقاضیان سراسر کشور خبر داد.

بهره مند ی زوج ها از تسهیلات قرض الحسنه بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تریبون،  مسعود ایزدی مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن با بیان اینکه بانک مسکن تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را در راستای حمایت از زوجین جوان با سرعت و به صورت مرتب ارایه می دهد، اظهار کرد: بانک مسکن در راستای حمایت از زوجین جوان در آستانه ازدواج، تسهیلات قرض السحنه ازدواج را از دی ماه سال 81 تا کنون به صورت دوره ای و منظم پرداخت کرده است.

    وی ادامه داد: گزارش عملکرد پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از ابتدای دی ماه سال 81 تا پایان دی ماه سال جاری(17 سال) حاکی از آن است که طی این دوره 17 ساله بانک مسکن مجموعا 668 هزار و 49 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجین اعطا کرده است.

    مدیر امور ارتباطات و حوزه مدیریت بانک مسکن در تشریح عملکرد دوره 17 ساله ارایه تسهیلات قرض الحسنه زوجین به متقاضیان سراسر کشور اظهار کرد: این گزارش نشان می دهد از دی ماه سال 81 تا پایان سال 82 مجموعا 120 هزار و 643 فقره تسهیلات قرض السحنه ازدواج به ارزش 31 میلیارد و 376 میلیون و 700 هزار تومان به زوجین متقاضی اخذ این نوع تسهیلات ارایه شده است.

    وی به سال های 83 تا 96 نیز اشاره کرد و افزود: بانک مسکن از ابتدای سال 83 تا پایان سال گذشته نیز مجموعا 511 هزار و 110 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجین پرداخت کرده است. مطابق با گزارش اعلام کرده ارزش تسهیلات پرداخت شده طی این سال ها معادل یک هزار و 886 میلیارد و 487 میلیون و 400 هزار تومان بوده است.

    ایزدی با بیان اینکه طی سال های اخیر سرعت پرداخت تسهیلات قرض السحنه ازدواج از سوی بانک مسکن به موازات سایر تسهیلات مرتبط با بخش مسکن و ساختمان افزایش پیدا کرده است، تصریح کرد: براساس گزارش عملکرد 10 ماهه امسال، بانک مسکن از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه 97 مجموعا 36 هزار و 296 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به زوجین سراسر کشور اعطا کرده است. ارزش ریالی تسهیلات پرداخت شده معادل 569 میلیارد و 463 میلیون تومان بوده است.

    به گفته وی بانک مسکن در راستای حمایت از زوجین در آستانه ازدواج، از تیرماه سال گذشته توجه ویژه تری را برای سهولت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در نظر گرفته است. به طوری که این بانک از 25 تیر سال گذشته در راستای اجرای دستورالعمل بانک مرکزی، طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدوج را اجرایی کرد و به این ترتیب توجه ویژه ای را برای سهولت در پرداخت این نوع تسهیلات به متقاضیان در صف انتظار معطوف کرد.

    ایزدی تاکید کرد اگرچه مطابق با برنامه ریزی های اولیه در اجرای طرح ضربتی پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از تیرماه سال گذشته بنا بود بانک مسکن روزانه 700 متقاضی را پوشش دهد اما در ادامه اجرای این طرح پوشش تعداد متقاضیان به روزانه یک هزار نفر نیز رسید تا جایی که هیچ تقاضایی در صف انتظار برای اخذ این نوع تسهیلات باقی نماند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار