مدیران خودروعصر اعتبار

آمریکایی‌ها برای خرید خانه چند سال کار می‌کنند؟

عصر ساختمان- برای خرید خانه در ارزان‌ترین شهرهای آمریکا باید بیش از ۲۰۰هزار دلار سرمایه داشت.

آمریکایی‌ها برای خرید خانه چند سال کار می‌کنند؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، با وجود افزایش قیمت مسکن در آمریکا طی سال گذشته و سخت‌گیری بیشتر بر اعطای وام رهنی از سوی بانک‌های این کشور، بازار مسکن در این کشور هنوز پررونق است. بر اساس جمع‌آوری اطلاعات مربوط به متوسط بهای مسکن و متوسط درآمد ساکنان شهرهای مختلف آمریکایی، ارزان ترین شهرهای این کشور برای خرید خانه که در سال قبل شاهد کاهش قیمت مسکن و افزایش متوسط درآمد ساکنان خود بوده اند عبارت اند از:

    1- آناپولیس، مری‌لند:

    در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر 9.4 درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن 5 درصد کاهش یافته است به گونه ای که متوسط قیمت خانه این شهر از 500هزار دلار در سال گذشته به 475 هزار دلار کاهش و متوسط درآمد از 74هزار و 178 دلار در سال به 81هزار و 143 دلار افزایش یافته است. بنابراین به فرض پس انداز کامل حقوق، برای خرید خانه در این شهر حدود 6 سال زمان لازم است.

    2- مورفریزبورو، تنسی:

    در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر 8.5  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن 1.6 درصد کاهش یافته است به گونه ای که متوسط قیمت خانه این شهر از 283هزار و 157 دلار در سال گذشته به 227 هزار و 900 دلار کاهش و متوسط درآمد از 53هزار و 241 دلار در سال به 57هزار و 753 دلار افزایش یافته است. بنابراین به فرض پس انداز کامل حقوق، برای خرید خانه در این شهر حدود 5 سال زمان لازم است.

    3- اوماها، نبراسکا:

    در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر 5.8  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن 7.3 درصد کاهش یافته است به گونه ای که متوسط قیمت خانه این شهر از 232هزار دلار در سال گذشته به 215 هزار دلار یافته است.

    4- نشویل، تنسی:

    در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر 5.9  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن 8.3 درصد کاهش یافته است به گونه ای که متوسط قیمت خانه این شهر از 319هزار دلار در سال گذشته به 271 هزار و 900 دلار کاهش و متوسط درآمد به 52هزار و 858 دلار افزایش یافته است. بنابراین به فرض پس انداز کامل حقوق، برای خرید خانه در این شهر حدود 5 سال زمان لازم است.

    5- سیپرس، تگزاس:

    در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر 7  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن 1.2 درصد کاهش یافته است به گونه ای که متوسط درآمد از 84هزار و 469 دلار در سال به 90هزار و 345 دلار افزایش یافته است.

    6- لیوونیا، میشیگان:

    در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر 5.4  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن 1.9 درصد کاهش یافته است.

    7- الکساندریا، ویرجینیا:

    در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر 4.7  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن 3.6 درصد کاهش یافته است.

    8- دنور، کلرادو:

    در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر 6.8  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن 2.1 درصد کاهش یافته است.

    9- ری لیگ، کارولینای شمالی:

    در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر 4.9  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن 4.3 درصد کاهش یافته است.

    10- چارلستون، کارولینای جنوبی:

    در مقایسه با سال گذشته، متوسط درآمد ساکنان این شهر 6.5  درصد افزایش و متوسط قیمت مسکن 0.3 درصد کاهش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی