مدیران خودروعصر اعتبار

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

توسعه شهرها در گرو توسعه درونی شهری

عصر ساختمان- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: در شرایط کنونی هیچ چاره ای جزء اجرای بازآفرینی شهری وجود ندارد، از این رو این پروژه باید به محور اصلی برای توسعه شهرها قرار گیرد.

توسعه شهرها در گرو توسعه درونی شهری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، سیدابوالفضل موسوی بیوکی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به روند اجرای پروژه بازآفرینی شهری در کشور، گفت: پروژه بازآفرینی شهری تنها راه حلی است که در حوزه توسعه شهری به ویژه در بخش مسکن وجود دارد، بنابر این وزارت راه و شهرسازی و بخش خصوصی در رابطه چاره ای جزء اجرای پروژه بازآفرینی ندارد.

    اعلام آمادگی دولت برای اجرای کامل پروژه بازآفرینی شهری

    نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی اعضای هیأت دولت آمادگی خود را برای اجرای پروژه بازآفرینی شهری در استان های مختلف اعلام کرده اند.

    تلاش بودجه ای مجلس برای اجرای پروژه های بازآفرینی

    وی با اشاره به تلاش مجلس به ویژه کمیسیون عمران مجلس برای اجرای پروژه های بازآفرینی شهری در کشور، گفت: خوشبختانه در لایحه بودجه سال 1398 کل کشور اعتبارات و ردیف های اعتباری قابل قبولی برای اجرای این پروژه ها در نظر گرفته شده است.

    قطعا رویکرد بودجه ای سال 98، دولت را به سمت اجرای پروژه بازآفرینی شهری هدایت خواهد کرد و در این عرصه، شهرداری ها نیز وظایفی دارند که خوشبختانه این تعهدات در حال اجرا است

    موسوی بیوکی ادامه داد: قطعا رویکرد بودجه ای سال 98، دولت را به سمت اجرای پروژه بازآفرینی شهری هدایت خواهد کرد و در این عرصه، شهرداری ها نیز وظایفی دارند که خوشبختانه این تعهدات در حال اجرا است.

    وی با اعلام اینکه توسعه شهرها در گرو توسعه درونی شهری است، گفت: در شرایط کنونی هیچ چاره ای جزء اجرای بازآفرینی شهری وجود ندارد، از این رو این پروژه باید به محور اصلی برای توسعه شهرها قرار گیرد.

    اصلاح سالانه 270 محله در کشور بر اساس برنامه ششم توسعه

    این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه کل کشور، هر سال حدود 270 محله باید مورد اصلاح قرار گیرند، البته در لایحه بودجه نیز امتیازات قابل توجهی از جمله اختصاص برخی از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی، اختصاص اعتبار 5 هزار میلیارد تومانی برای بانک مسکن و ارائه اراضی دستگاه های اجرایی در بافت فرسوده برای اجرای کامل بازآفرینی شهری در نظر گرفته شده است.

    ورود کمیسیون عمران به پرونده عملکرد دولت در اجرای پروژه بازآفرینی شهری

    نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از ورود اعضای این کمیسیون به پرونده عملکرد دولت در اجرای پروژه بازآفرینی شهری خبر داد و گفت: این کمیسیون در نشست آینده خود قطعا با دعوت از مسئولان مربوطه تمام ابعاد اجرای این پروژه را مورد بررسی قرار می دهد تا هیچ ابهامی در روند اجرای آن وجود نداشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار