مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی و دستاوردهای موفق شهرداری‌ها پایان یافت

عصر ساختمان- نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که اول اسفند همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب با هدف ارایه دستاوردهای موفق شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در بندر عباس آغاز به کار کرده بود به کار خود پایان داد.

نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی و دستاوردهای موفق شهرداری‌ها پایان یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، براساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده، مقرر شد این نمایشگاه همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب در یکی از مناطق مرزی و تا حدودی محروم کشور برکزار شود که در نهایت بندرعباس به عنوان میزبان این رویداد انتخاب شد.

    به منظور ارایه دستاوردهای موفق شهرداری‌ها در این نمایشگاه دستورالعمل‌های تخصصی تدوین و به استانها ابلاغ شد و پروژه‌های پشنهادی شهرداری‌ها توسط معاونت‌های عمرانی استانداری‌ها و کمیته‌های تخصصی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارزیابی و در نهایت پروژه‌های موفق در موضوعات خدمات شهری، حمل و نقل عمومی، بازآفرینی شهری، سرمایه گذاری، فناوری اطلاعات،فرهنگی و اجتماعی ،.... برگزیده شد.

    همچنین پروژه‌های موفق دهیاری‌ها هم در بخش مدیریت روستایی نمایشگاه در معرض دیدبازدیدکنندگان قرار گرفت.

    انتقال تجربیات موفق شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و اطلاع رسانی دستاوردهای موفق و ملی آنها و ارایه فرصت‌ها، طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و کوچک سرمایه‌گذاری شهری در این نمایشگاه برای جذب سرمایه‌گذاران از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

    چندین شرکت بخش خصوصی تولیدکننده محصولات حوزه مدیریت شهری و روستایی در نمایشگاه شرکت کردند که حوزه کاری آنها عبارتست از: فضای سبز، زیباسازی، مبلمان شهری و تجهیزات پارکی، ترافیک و حمل و نقل شهری بود.

    این نمایشگاه عصر چهارشنبه اول اسفند ماه توسط جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و همتی استاندار هرمزگان و با حضور جمعی از شهرداران و دهیاران و اعضای شوراها و مدیران استانداریها گشایش یافت.

    همزمان  با این نمایشگاه، همایش علمی مدیریت شهری و روستایی و نشست شهرداران معاونان عمرانی استانداریها و شهرداران مراکز استان با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران، استاندار هرمزگان، معاون وزیر راه و شهرسازی، معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور و رئیس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار