مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

۴۰ هزار واحد مسکونی در اردبیل نیازمند مقاوم‌سازی هستند

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: واحدهای مسکونی کم‌دوام و بی‌دوام در سطح استان اردبیل که تاکنون مقاوم‌سازی نشده تعداد ۴۰ هزار و ۲۸۵ واحد مسکونی است که براساس برنامه ۱۰ ساله بهسازی می‌شوند.

۴۰ هزار واحد مسکونی در اردبیل نیازمند مقاوم‌سازی هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، فرهاد سبحانی ظهر امروز در جلسه شورای مدیران بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه استان اردبیل در احاطه 5 گسل بوده، این امر توجه جدی به امر مقاوم‌سازی مسکن روستایی را دو چندان می‌کند که با توجه به این امر در حال حاضر 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی استان در یک هزار و 194 روستا بهسازی و مقاوم‌سازی شده است.

    وی از مقاوم‌سازی 49 هزار واحد مسکونی روستایی در 10 سال اخیر خبر داد و گفت: واحدهای مسکونی کم دوام و بی‌دوام که تاکنون مقاوم‌سازی نشده تعداد  40 هزار و 285 واحد مسکونی است که براساس برنامه 10 ساله تا سال 1405 سالانه بایستی در هر سال تعداد  4 هزار و 28 واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل مقاوم‌سازی و بهسازی شود.

    سبحانی از احداث 45 درصد واحدهای مسکونی در روستاهای مرزی به تعداد  4 هزار و 667 واحد  خبر داد و افزود: برنامه حوزه بازسازی بنیاد مسکن استان در ساخت و عرضه مسکن در روستاهای با قابلیت گردشگری در سال 95 به تعداد 28 واحد است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بیان کرد: با احداث این واحدها، برای روستائیان الگودهی خواهیم کرد و امیدواریم بتوانیم شاهد افزایش رغبت و تمایل روستاییان برای بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی آنها باشیم.

    وی کمک بلاعوض به واحدهای نیمه تمام معرفی شده از طرف کمیته امداد را 300 میلیون ریال برای 30 واحد روستایی دانست و تصریح کرد: 4 میلیارد ریال به عنوان بلاعوض کمک به اقشار کم درآمد برای 100 خانوار اختصاص یافته است که 50 واحد احداثی و 50 واحد نیمه‌تمام را شامل می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار